رونمایی سامسونگ از دومین شارژر بی‌سیم Duo کوچک‌تر و ارزان‌تر

  • آرشیو
  • یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۱۳
    کد خبر :334837

تصاویر لورفته‌ی جدید، عرضه‌ی شارژر بی‌سیم Dou سامسونگ با شماره‌ مدل EP-N3100، که کوچک‌تر و ارزان‌تر از شارژر با شماره مدل EP-N6100 است را تایید می‌کند.

هفته‌ی گذشته، تصاویری از شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ منتشر شد. شارژر EP-N6100 می‌تواند دو دستگاه، مثلا گلکسی نوت ۹ و ساعت هوشمند گلکسی واچ را به‌طور همزمان شارژ کند. البته کاربران می‌توانند همزمان دو گوشی‌ هوشمند سازگار با فناوری شارژر بی‌سیم را نیز با Wireless Charger Duo شارژ کنند. قیمت شارژر‌ بی‌سیم دوگانه در ایالات متحده، ۷۵ دلار در نظر گرفته شده است.

به گزارش زومیت، رولاند کوانت، ساعاتی قبل در حساب توییتر خود تصاویری از شارژر بی‌سیم دیگری نیز منتشر کرد. EP-P3100، شارژر بی‌سیم Dou کوچک‌تر و ارزان‌تری نسبت به مدل است که ظاهرا قرار است در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شود. قیمت شارژر در ایالات متحده حدود ۴۵ تا ۵۰ دلار خواهد بود؛ و دو دستگاه سازگار با فناوری شارژ بی‌سیم می‌توانند همزمان از آن استفاده کنند. احتمالا هر دو شارژر بی‌سیم در تاریخ ۹ آگوست برابر با ۱۸ مردادماه در رویداد بزرگ رونمایی Galaxy Note 9، معرفی خواهند شد. باید دید زمان جعبه‌گشایی شارژر‌ بی‌سیم Dou چه‌زمانی تعیین خواهد شد.

پیش از این گفته شده بود که ممکن است سامسونگ بخواهد برای بالابردن تعداد پیش‌سفارش‌ها، به افرادی که گلکسی نوت ۹ را پیش‌خرید می‌کنند، شارژر‌ بی‌سیم هدیه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید