دو تن از اعضای شورای شهر تهران تأکید کردند

لزوم توجه به خانواده کارگران جان باخته در بزرگراه بابایی

    کد خبر :334644

دو تن از اعضای شورای شهر تهران از شهردار تهران درخواست کردند که به خانواده جان باختگان حادثه بزرگراه شهید بابایی توجه جدی داشته باشد.

افشین حبیب زاده صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به جان باختن پنج تن از کارگران شهرداری در حادثه رانندگی روز گذشته در اتوبان شهید بابایی گفت: ضمن تسلیت به خانواده‌های این کارگران از شهردار تهران درخواست می‌شود به خانواده‌های این افراد توجه جدی داشته باشند.

وی از رئیس شورا بابت تذکر به معاون حمل و نقل شهردار مبنی بر رعایت شأن نظارتی شورا تشکر کرد و افزود: پیشنهاد می‌شود این مسئله مورد توجه جدی قرار گیرد تا بار دیگر شاهد چنین پاسخگویی‌هایی از سوی مدیران شهری نباشیم و از علیخانی بابت به تعویق انداختن نطق خود که در این خصوص بود تشکر می‌کنم و از وی می‌خواهم مباحث مطرح شده را به کمیسیون ارجاع دهند تا در کمیسیون حمل و نقل به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

لزوم حمایت شهرداری از خانواده کارگران کشته شده اتوبان بابایی

به گزارش ایسنا، حجت الله نظری نیز صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حادثه روز گذشته در اتوبان شهید بابایی و مرگ پنج تن از کارگران فضای سبز شهرداری گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم که از خانواده کشته شدگان و مصدوم این حادثه حمایت کرده و رسیدگی کاملی به آنها داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: پیشنهاد می‌شود شهرداری تهران و سازمان فضای سبز تمهیداتی بیندیشند که حداقل از بروز این حوادث پیشگیری شود. مثلا محل استقرار این افراد بهینه شود تا مجبور نشوند که کنار اتوبان بایستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید