رئیس شورای شهر تهران:

شهرداری در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان پیشگام باشد

    کد خبر :334458

رئیس شورای شهر تهران بااشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان ابراز امیدواری کرد: شهرداری در اجرای این قانون پیشگام باشد و میانگین سن مدیران شهرداری در یک روند شایسته‌سالارانه به صورتی محسوس کاهش یابد.

محسن هاشمی صبح امروز در سخنان خود درابتدای جلسه شورای شهر گفت: این آخرین جلسه علنی شورا پیش از دو هفته تعطیلات تابستانی است. اما بعد از پایان تعطیلات به مناسبت گذشت یک سال از شورای شهر پنجم گزارش جامعی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به سانحه روز گذشته گفلت: از طرف اعضای شورای شهر تهران سانحه تصادف در بزرگر اه شهید بابایی را که به فوت 5 نفر از پاکبانان منجر شد تسلیت می گویم و برای خانواده‌های این افراد طلب صبر می‌کنم.

هاشمی ابراز امیدواری کرد با پایبندی شهروندان به مقررات و برخورد قاطع مسئولان با متخلفان دیگر شاهد داغدار شدن خانواده های عزیزان پاکبان نباشیم.

رییس شورای شهر تهران به قانون منع بکارگیری بازنشستگان اشاره کرد و گفت: همان طور که شهردار در مصاحبه مطبوعاتی روز گذشته خود عنوان کرده امیدواریم شهرداری در اجرای این قانون پیشگام باشد و میانگین سن مدیران شهرداری در یک روند شایسته سالارانه به صورتی محسوس کاهش یابد.

وی در ادامه به پاسخ معاون حمل و نقل شهردار تهران درخصوص یک تذکر عضو شورای شهر اشاره کرد و گفت : لازم است به آقای پورسیدآقایی بابت پاسخگویی شبهه ناکی که احساس توهین و تمسخر را ایجاد کرد و خارج از روال معمول پاسخگویی اعضای شورای شهر بود تذکر دهم.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه البته دیروز این معاون به شورا آمد و در این مورد صحبت شد و حتی عذرخواهی نیز کرد گفت: اما نباید این رویه پاسخگویی از طریق مجازی، سبب شود که مدیران دیگر نیز الگو برداری کنند.

وی با بیان این که جلسه هم‌اندیشی صبح امروز نیز به بررسی این مساله بود که باعث شد جلسه دیر برگزار شود گفت: برخی از اعضای شورای شهر مفصل در این موضوع صحبت کردند و مقرر شد این موضوع به صورت محتوایی پیش برود تا دیگر شاهد این گونه درگیری های لفظی نباشیم.

به گزارش ایسنا هاشمی با بیان اینکه از علیخانی عضو شورای شهر نیز بابت متانتی که در عدم پاسخگویی داشتند تشکر می کنم، گفت: نباید این نوع برخورد موجب آن شود که دیگران نیز الگوبرداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید