دفاع آلگری از کالدارا با وجود اشتباه مقابل بنفیکا

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۰۵
    کد خبر :334414

سرمربی بانوی پیر از بازیکن جوان تیمش که در بازی دوستانه مقابل بنفیکا مرتکب اشتباه بزرگی شد دفاع کرد.

تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (شنبه) در دیداری دوستانه در جام قهرمانان بین‌المللی به مصاف بنفیکای پرتغال رفت و این را بازی را پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های معمول در ضربات پنالتی برد.

در این بازی اشتباه ماتیا کالدارا، مدافع ایتالیایی یوونتوس – بازیکنی که به تازگی با پایان دوره قرضی قراردادش در آتالانتا به تورین برگشته – منجر به گل حریف شد و همین موضوع بهانه‌ای شد که برخی از رسانه‌ها اشتباه او را به عدم تمرکزش به خاطر انتقال احتمالی به میلان ربط دهند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر پس از بازی اظهار داشت: زمانی که بازی‌هایی مانند این دارید، کاملاً بجاست که بازیکنان‌تان را تشویق کنید و به آنها انگیزه دهید و لوکا کلمنتزا (زننده گل یوونتوس) هم سزاوار گلی که زد بود. با وجود گرمای هوا من شیوه بازی بازیکنانم به خصوص جوانترها را دوست داشتم. کانسلو کارش را خوب انجام داد به خصوص در نیمه دوم و زمانی که همکاری خوبی با الکس ساندرو داشت.

آلگری افزود: کانسلو در حرکات هجومی‌اش پتانسیل زیادی دارد اما طبیعتاً او باید از نظر دفاعی خودش را تقویت کند. به نظر من ماتیا کالدارا هم خوب بازی کرد. او خونسرد و با شخصیت نشان داد که برای مسابقه‌ای که عملاً اولین بازی‌اش در کنار ما بود، نشانه‌های خوبی هستند.

سرمربی بانوی پیر در پایان به تقدیر از جان‌لوئیجی بوفون پرداخت. سنگربان سابق یوونتوس در پایان فصل گذشته به پاری‌سن‌ژرمن پیوست اما در این تیم شروع خوبی نداشته است و در دو بازی نخستش برای این تیم 4 گل خورده است.

آلگری 50 ساله در این باره نیز اظهار داشت: جیجی چندین سال بهترین دروازه‌بان دنیا بود. او دوران بازیگری خارق‌العاده‌ای داشت و تصمیمش برای رفتن به پاریس هم تصمیم مرتبط با زندگی شخصی‌اش بود. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید