خبری از پرمخاطب‌ترین برنامه ورزشی نیست/ نود، دقیقه نود روی آنتن می‌رود؟

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۱۰
    کد خبر :334404

هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را پشت سر گذاشته‌ایم و مثل ۱۷ دوره قبلی این رقابت‌ها علاقه‌مندان به فوتبال داخلی منتظرند تا برنامه نود هم کارش را از دوشنبه آغاز کند.

۱۹ سال است که برنامه نود با تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور با آغاز رقابت‌های لیگ به بررسی اتفاقات و حواشی فوتبال ایران می‌پردازد. در چند سال اخیر هم‌زمان با پخش مسابقات استقلال و پرسپولیس از شبکه ۳ بار‌ها و بار‌ها زمان پخش برنامه نود به صورت زیرنویس اعلام می‌شد و معمولا عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی هم در خلال گزارش خود به زمان پخش برنامه نود اشاره می‌کردند، اما این بار برخلاف سال‌های گذشته هیچ خبری از این زیرنویس‌ها نیست و عادل فردوسی‌پور هم در خلال گزارش دیدار تیم‌های استقلال و پیکان حتی یک‌بار هم به زمان آغاز سری جدید برنامه خود اشاره نکرد تا شایعات اختلاف او با مدیران شبکه ۳ جدی و جدی‌تر شود. با این شرایط به نظر می‌رسد هنوز پخش برنامه نود در روز دوشنبه قطعی نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، این درحالی است که با آغاز لیگ پیش‌بینی می‌شود این برنامه دوشنبه شب به تحلیل مسابقات در هفته اول بپردازد. البته بدون‌شک مدیران سازمان صدا‌و سیما درصدد هستند برنامه پرمخاطب‌شان را روی آنتن حفظ کنند، اما نه از موضع ضعف بلکه از موضع قدرت! شاید این مانور قدرت باعث شود تا برنامه نود امسال با تاخیر یک هفته‌ای روی آنتن برود و همین مسئله احتمالا کدورت عادل با مدیران شبکه سوم سیما را تشدید خواهد کرد. البته پیگیری‌های خراسان ورزشی نشان می‌دهد که این هفته دوربین نود در ورزشگاه‌ها رویت شده و شاید این برنامه پرمخاطب با توافق طرفین دقیقه نود روی آنتن برود!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید