اسپالتی: اینتر هنوز به خرید بازیکن نیاز دارد/ چلسی ما را تحت فشار قرار داد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۲۳
    کد خبر :334390

سرمربی نراتزوری شکست تیمش مقابل چلسی را نشانه‌ای از نیاز آن به خرید بازیکنان بیشتر در پنجره نقل و انتقالات دانست.

لوچانو اسپالتی پس از شکست اینتر مقابل چلسی در ضربات پنالتی بازی دوستانه شب گذشته (شنبه) به مدیران باشگاه توصیه کرد که برای او بازیکنان بیشتری بخرند.

ساری پس از بازی مقابل تیم تحت هدایت هموطنش مائوریتزیو ساری، گفت: ما تحت فشار قرار گرفتیم چون کیفیت فنی بازی حریف و سرعت حرکات پا به توپ بازیکنان آن خیلی بالا بود. در ابتدای مسابقه ما مجبور شدیم دوندگی زیادی داشته باشیم اما هرچه از زمان بازی گذشت، کار آسان‌تر شد. حریف را مهار کردیم و کار‌های خوبی انجام دادیم به خصوص در نیمه دوم.

اسپالتی افزود: من اشتیاق بازیکنانم برای اجرای فوتبال مد نظر مرا دوست دارم اگرچه کاملاً‌ مشخص بود که ما باید سرعت بازی‌‌مان را بالا ببریم. زمانی که شما مقابل تیم‌هایی بازی می‌کنید که شما را تحت فشار می‌گذارند، باید کیفیت بازی‌تان را بالا ببرید. در نیمه اول ما خیلی موفق نبودیم و نمی‌توانستیم برای مدتی طولانی حفظ توپ کنیم چون حریف توانسته بود فضاهای خالی میان بازیکنان ما را شناسایی کند.

سرمربی نراتزوری درباره لزوم انجام خریدهای بیشتر توسط تیمش هم عنوان کرد: نقل و انتقالات؟ خب ما الان هیچ یار ذخیره‌ای نداریم. من دوست داشتم برای همه مشخص شود که ما بازی‌های زیادی را با ترکیبی مشابه انجام داده‌ایم، بدون آنهایی که مصدوم هستند و در اردوهای تیم‌های ملی‌شان بوده‌اند. برای من کاملاً واضح است که بازار هنوز به پایان نرسیده است. هر تیمی که این فصل قهرمان لیگ ما شود، به اندازه دو تیم بازیکن دارد تا انرژی و که حضور در تمامی جام‌ها می‌طلبد و فشاری هر سه چهار روز در میان بازی کردن دارد را میان بازیکنانش تقسیم کند. علاوه بر این باید احتمال مصدومیت‌ها را هم در نظر گرفت. ما یک دروازه‌بان دیگر می‌خواهیم، برای ایکاردی یک ذخیره نیاز داریم. فعلاً وضعیت ما همین است اما داریم روی این موضوع کار می‌کنیم و نزدیک به کامل کردن ترکیب تیم‌مان هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید