نسخه ویژه گوشی گیمینگ آنر پلی با حکاکی لیزری در راه است

    کد خبر :334338

هواوی در اواسط خرداد ماه از گوشی گیمینگ آنر پلی رونمایی کرد. در حالی که قرار است در هفته آتی این گوشی روانه بازارها شود، اکنون تصویری از نسخه ویژه آن با حکاکی لیزری منتشر شده است.

در تصویر آنر پلی با رنگ های مشکی و قرمز با قاب پشتی جذاب که با لیزر حکاکی شده به چشم می خورد. علاوه بر این برای قاب دور دوربین اصلی و نیز اطراف حسگر اثر انگشت نیز رنگ قرمز در نظر گرفته شده است.

گفته شده که این نسخه ها از نظر مشخصات سخت افزاری تفاوتی با آنر پلی نخواهند داشت و قیمتی حدوداً معادل با 366 دلار برای آنها در نظر گرفته خواهد شد، در حالی که برای مدل پایه آنر پلی قیمت 310 دلاری در نظر گرفته شده است. قرار است نسخه ویژه از 10 مرداد ماه روانه بازار شود.

آنر پلی از چیپست کایرین 970 بهره می برد و به قابلیت GPU Turbo هم مجهز شده. هواوی با این قابلیت وعده بهبود عملکرد گرافیکی دستگاه تا 60 درصد و نیز کاهش مصرف انرژی تا 30 درصد را داده است.

هواوی نمایشگری 6.3 اینچی با نسبت 19:9 و رزولوشن 2280 در 1080 را برای گوشی گیمینگ خود در نظر گرفته و در نهایت آن را با رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه کرده است.

آنر پلی به اندروید 8.1 در کنار EMUI 8.2 رابط کاربری اختصاصی هواوی مجهز است و یک باتری با ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعتی به آن نیرو می دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید