غوغایی که «جنگ ستارگان 9» در سینمای جهان به پا خواهد کرد

    کد خبر :334315

جنگ ستارگان ۹ با شگفتی سازی قبل از تولید، با کامل‌ترین لیست بازیگران خود و احترام ویژه به کری فیشر ساخته می‌شود.

فهرست رسمی بازیگران فصل ۹ جنگ ستارگان اعلام شده که در آن شاهد اسامی غافلگیرکننده‌ای هستیم.

جی جی آبرامز کارگردان این فیلم در خصوص بازیگران قسمت جدید فیلم گفت: بازگشت دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو و بیلی لورد، برای نقش آفرینی دوباره در این فیلم انتخاب شدند و با مجموعه کاملی از بازیگران ساخت فیلم را شروع خواهیم کرد.

وی بیان کرد: علاوه بر بازیگران قبلی فیلم، نائومی آکی، ریچارد‌ای گرانت بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در فیلم قطعی شده است.

کارگردان این فیلم درباره حضور کری راسل نیز تصریح کرد: به احتمال زیاد از حضور او هم استفاده خواهیم کرد، اما هنوز نمی توانم این موضوع را به طور دقیق اعلام کنم.به این ترتیب جنگ ستارگان ۹ کامل‌تر از همیشه خواهد بود، زیرا حضور بازیگران سه گانه اصلی این فیلم یعنی مارک همیل، آنتونی دنیلز و بیلی دی ویلیامز در این فیلم نیز تایید شده است.

گفتنی است؛این پایان کار نیست و شاهد حضور «کری فیشر» که در سال 2016 درگذشت نیز در فصل ۹ این فیلم خواهیم بود به طوری که جی جی آبرامز در مصاحبه‌ای دیگر با لوکاس فیلم در این مورد گفت: ما کری فیشر را بسیار دوست داریم. پیدا کردن یک نتیجه گیری واقعا رضایت بخش برای حماسه اسکای واکر بدون او غیر ممکن است. ما هرگز بازیگر این نقش را تغییر نمی‌دهیم یا از یک فرد جایگزین در فیلم استفاده نخواهیم کرد. ما راهی را با پشتیبانی و حمایت دخترش، برای افتخار و احترام به او و نقش لیا در قسمت نهم با استفاده از تصاویری که در قسمت هفتم گرفته بودیم و استفاده نشده بود، پیدا کرده‌ایم.

فیلمبرداری و تولید قسمت نهم فیلم جنگ ستارگان رسما از تاریخ ۱ آگوست امسال (۱۰ مرداد) در استودیوی فیلمسازی پاین وود در شهر لندن آغاز خواهد شد. قرار است این فیلم در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (آذر ۹۸) روی پرده سینما‌ها برود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید