جدیدترین فعالیت های گروه موسیقی «دنگ شو»

    کد خبر :334307

مدیربرنامه های گروه «دنگ شو» از انتشار ۲ آلبوم جدید در تابستان و پاییز سال جاری و برگزاری تور کنسرت های این مجموعه در آینده ای نزدیک خبر داد.

حمید خسروبیگی مدیربرنامه های گروه «دنگ شو» توضیح داد: بنا داشتیم تا پایان سال یک آلبوم «ای پی» منتشر کنیم اما از آنجایی که چهار قطعه دیگر را نیز در این مدت تهیه و تولید کرده ایم تصمیم گرفتیم آلبوم جدید را از حالت «ای پی» خارج کرده و آن را در قالب یک آلبوم کامل به مخاطبان عرضه کنیم.

وی با اشاره به اینکه آلبوم در مرحله صدور مجوز است، خبر داد: در صورت دریافت مجوزهای لازم اثر را بعد از ایام محرم و صفر در دسترس علاقه مندان قرار می دهیم.

به گفته وی، قطعه «دیدار» که به تازگی منتشر شده در این آلبوم که هنوز نامی برای آن مشخص نیست، می آید.

وی ادامه داد: آلبوم دیگری که آماده شده «شیراز…» است که مدت های قبل با عنوان «شیراز چهل ساله» به مخاطبان معرفی شده بود. این آلبوم با قطعاتی از کارهای قبلی گروه مدتی است که مجوز رسمی خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده و طبق برنامه ریزی هایی که در این مدت انجام دادیم تا قبل از ماه محرم توسط انتشارات «رهگذر هفت اقلیم» منتشر می شود.

خسروبیگی درباره برنامه کنسرت های گروه «دنگ شو» نیز بیان کرد: روز هشتم مرداد ماه تازه ترین کنسرت گروه در تالار وحدت تهران برگزار می شود که این کنسرت تنها برنامه ما پیش از انتشار آلبوم جدید است. بعد از انتشار آلبوم جدید، برنامه تور کنسرت های تهران و شهرستان ها نیز آغاز خواهد شد و برای قطعه «دیدار» هم یک کلیپی آماده کردیم که به زودی منتشر می شود.

«مدونای» آلبوم جدید گروه «دنگ شو» شامل ۱۰ قطعه به نام های «باد گناهکار»، «خطا کردم»، «خطا نیست»، «عطار»، «چیزی»، «به شط»، «خلیج» ، «حباب»، «خورشید می شوم» و «آخر قصه …» بود که شهریور ماه سال ۹۶ در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. در این آلبوم تمایل موسیقایی گروه به سازبندی الکترونیک مشخص است البته کلیت آثار در همان راستای سبک و فضای گذشته «دنگ‌شو» است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید