پیشرفت در ساخت ایستگاه گلشهر متروی کرج

    کد خبر :334293

عضو شورای اسلامی کرج و ناظر شورا در سازمان حمل و نقل ریلی گفت: از ابتدای دوره پنجم شورا، پروژه قطارشهری پیشرفت قابل توجهی داشته و به جرات می‌توان گفت در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

محمدحسین خلیلی اردکانی در خصوص آخرین وضعیت قطار شهری کرج گفت: شاید تغییرات ایجاد شده در طرح و سرعت پیشرفت آن به چشم نیاید اما اقدامات بسیار خوبی انجام شده که نتایج آن بعدها مشخص خواهد شد.

خلیلی اردکانی با اشاره به مطلوب نبودن عملکرد قطار شهری کرج نسبت به دیگر کلانشهرها، بیان کرد: طی 10 سال گذشته پروژه قطار شهری کرج راکد مانده بود اما این در حالی است که از ابتدای کارِ شورای پنجم، شاهد افزایش نیرو، ماشین آلات و بودجه برای تحقق طرح یاد شده هستیم.

این عضو شورا ادامه داد: نیرویی که برای اجرای پروژه قطارشهری در سال‌های گذشته به کار گرفته می‌شد یکصد نفر بود که در حال حاضر این تعداد به 600 نفر رسیده است؛ افزایش چند برابری نیرو در مدتی کمتر از یک سال این نوید را می‌دهد که قطار شهری کرج در حال پیشرفت است.

خلیلی اردکانی همچنین پیشرفت کار در ایستگاه گلشهر را محسوس دانست و یادآور شد: اگر سرعت اجرای کار به همین منوال پیش برود می‌توانیم با سرعتی قابل توجه نتیجه مطلوب را شاهد بوده و لبخند رضایت را بر روی صورت شهروندان بنشانیم.

وی به بودجه‌های اختصاص داده شده به پروژه قطارشهری کرج اشاره کرد و گفت: در طول سال‌های گذشته به این طرح 45 میلیارد تومان اختصاص داده شده بود؛ این در حالی است که در دوره پنجم برای اتمام یک مرحله هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص داده‌ایم که این نشان از توجه بالای مسئولان برای به ثمر نشستن پروژه دارد.

به گزارش ایسنا، عضو شورای شهر کرج افزود: از اول آبان ماه سال گذشته تاکنون بیش از 600 هزار ساعت کارِ کارشناسی در پروژه قطارشهری کرج صورت گرفته است و ماشین‌آلاتی که برای پیشرفت پروژه فعالیت می‌کردند از 81 دستگاه به بیش از 500 دستگاه رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید