معاون وزیر کشور: ترامپ ثبات رفتاری و کلامی ندارد

    کد خبر :334277

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: ترامپ ثبات رفتاری و کلامی ندارد و هیچکدام از حرف ها، پیشنهادات و وعده هایش قابل اعتماد و اعتبار نیست.

«بابک دین پرست » روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ادعای آمریکایی ها برای جلوگیری از صادرات نفت ایران گفت: آقای دکتر روحانی پاسخ قاطع و روشنی به این ادعای خنده دار دادند و موضع خود را شفاف بیان کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز از موضع گیری رئیس جمهوری حمایت کردند، گفت: اکنون یکپارچگی و اتحاد کامل در تمام سطوح نظام ایجاد شده است؛ مردم نیز همین اتحاد و انسجام را از مسئولان توقع دارند.
دین پرست یادآور شد: دولتمردان فعلی آمریکا همان سیاست های خصمانه مقامات قبلی خود را البته با یک رویکرد بی ادبانه و غیر دیپلماتیک بیان کرده و پی گیری می کنند.
وی خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی مردم صبور و انقلابی و ساختار منسجم نظام ما را به هیچ وجه نمی شناسند، آنها فکر می کنند می توانند از برخی کاستی های مورد اشاره مسئولان و برخی اختلافات کارشناسی که طبیعی است، سواستفاده کنند.
دین پرست با بیان اینکه مسئولان آمریکایی درک درستی از واقعیات جامعه داخل ایران ندارند، اظهار داشت: علیرغم گذشت ٤٠ سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران، متاسفانه هنوز برای آن ها تجربه نشده است که این تفاوت های تاکتیکی در راستای اصل تفکیک قوا، استقلال ارکان و مراکز اصلی تصمیم گیری و دستگاه های اجرایی کشور است.
معاون وزیر کشور ادامه داد: آمریکایی ها اگر بخواهند حتی از همین مقدار فضا هم سوء استفاده کنند، مسئولان کشور، اعم از سیاسی، نظامی و اقتصادی راه نفوذ را روی آنها می بندند و در کنار هم متحد و منسجم از یکدیگر دفاع و حمایت می کنند.
دین پرست با اشاره به نامه اخیر فرمانده نیروی قدس سپاه به رییس جمهوری افزود: سردارسلیمانی با آن پیام دلنشین و آرام بخش خود مشت محکمی به دهان همه دشمنان و یاوه گویان کوبید، از طرفی شاهد حمایت جانانه رییس جمهوری مانند گذشته از نیروهای نظامی و دفاعی کشور، از جمله سپاه مقتدر و ارتش قهرمان هستیم.
وی یادآور شد: آمریکایی ها خیال می کنند اگر عده ای از مردم انتقاد و اعتراضی نسبت به مسایل صنفی و معیشتی خود دارند و برای بیان مشکلات خود بعضا به خیابان می آیند تا بتوانند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند، با اصل نظام مخالفند؛ آنها از این واقعیت غافلند که اکثر این مردم همان افرادی هستند که در ٢٢ بهمن و روز قدس، برای حفظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان کشور این راهپیمایی های باشکوه را برپا می کنند؛البته گاهی در بین برخی اعتراضات مسالمت آمیز مردم، عده ای از این تجمعات سواستفاده می کنند که صف آنها از مردم جدا است.

*دشمنان نمی تواند کوچکترین خللی در انسجام و اتحاد ملی ما ایجاد کند
دین پرست به عزتمندی و صبر مردم ایران اشاره کرد و گفت: مسئولان نظام و نیروهای مسلح کشورمان محکم و مقتدر پای منافع ملی مردم و نظام ایستاده اند و به هیچ کس اجازه دخالت در مسائل داخلی کشور نخواهند داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشوربا تاکید بر این که « هیچ کس نمی تواند کوچکترین خللی در انسجام و اتحاد ملی ما ایجاد کند»، افزود: ملت شریف و بصیر ایران وقتی احساس کنند مسئولان کشور در انجام وظایف خود و برای تامین منافع ملی و بهبود شرایط زندگی مردمی که خود ضامن و حافظان اصلی نظام هستند، با ایثار جان و با تمام وجود تلاش می کنند، از آنها حمایت و پشتیبانی کنند و پای همه چیز می ایستند.
معاون وزیر کشور اختلاف نظر در شیوه های مدیریتی و جریان های سیاسی را طبیعی دانست و تاکید کرد: ایرادها، انتقادها و اختلافات کارشناسی بین دستگاهی را باید در اتاق های کاری و جلسات مشترک کارشناسی و با هم اندیشی، همدلی و همفکری حل و فصل کنیم.
دین پرست افزود: اکنون باید همه اختلافات را کنار بگذاریم و دست به دست هم بدهیم؛ یک صدای واحد بشویم و با همان «وحدت کلمه ای» که حضرت امام (ره) بیان می کردند و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر حفظ آن تاکید می کنند، در مقابل یاوه گویی های دشمن بایستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید