برای اعلام فهرست تیم امید منتظر پاسخ دو باشگاه اروپایی هستیم

  • آرشیو
  • شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۵۸
    کد خبر :334076

مدیر تیم فوتبال امید با اشاره به آخرین وضعیت این تیم گفت: برای اعلام فهرست نهایی حضور در بازیهای آسیایی منتظر پاسخ سارلوا و روبین کازان هستیم.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره تمرینات تیم امید در عراق گفت: تمرینات به خوبی برگزار می شود و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به دقت تمرینات خود را پیگیری می کنند.

مدیر تیم امید ادامه داد: عصر فردا نیز دومین دیدار دوستانه با تیم زیر ۲۳ سال عراق برگزار می شود و امیدوارم کادر فنی از برگزاری بازی های تدارکاتی، به اهدافی که دارد، برسد.

استیلی از ملحق شدن بازیکنان تراکتورسازی، مقاومت تهران و مس کرمان خبر داد و گفت: علیرضا آرتا از مس کرمان، احمدرضا احمدوند از مقاومت تهران، محمدرضا آزادی اندیزه و محمد مسلمی پور از تراکتورسازی به تیم ملحق شدند و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

وی در ادامه در خصوص ارسال لیست تیم ملی فوتبال امید جهت حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: منتظر پاسخ باشگاه شالروا بلژیک که امید نورافکن در آن بازی می کند و روبین کازان که شکاری در این تیم حضور دارد هستیم تا پس از پاسخ این دو باشگاه، کادر فنی به جمع بندی نهایی برسد و اسامی را برای بازی های آسیایی اعلام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید