رضایی: فولاد می‌تواند مقابل پرسپولیس هم برنده باشد

  • آرشیو
  • شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۰۳
    کد خبر :334069

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فولاد بازیکنان ارزشمندی دارد و می‌تواند در بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم به عنوان تیم برتر بازی را تمام کند.

حبیب الله رضایی درباره پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل پارس جنوبی در هفته اول لیگ برتر به خبرنگار مهر، گفت: خوشبختانه در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر، فولاد خوزستان موفق شد ۳ امتیاز ارزشمند برای خود در جدول ذخیره کند. امیدواریم در ادامه این روند و با بهبود شرایط آمادگی و هماهنگی بازیکنان تیم شاهد کسب پیروزی در رقابت های آینده باشیم.

وی افزود: در نیمه نخست این دیدار تا اندازه ای فشار و استرس شروع لیگ بر عملکرد بازیکنان تاثیر داشت و حتی مانع از گل شدن پنالتی بازیکن تاثیرگذار ما شد. اما در نیمه دوم، تغییراتمان خوب بود و با اتحاد و هماهنگی بیشتر بین نفرات موفق شدیم این سه امتیاز ارزشمند را در خانه کسب کنیم و شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. در کل می توان گفت که تلاش تمامی بازیکنان در طول این مسابقه ستودنی بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین به دیدار هفته دوم برابر پرسپولیس اشاره کرد و افزود: رقابت با مدافع عنوان قهرمانی و یکی از برترین تیم های چند فصل اخیر لیگ برتر از یک سو سخت و از سوی دیگر برای ما جذاب خواهد بود. فولاد در این فصل بازیکنان ارزشمندی دارد و مطمئنا می تواند با برنامه‌ریزی‌های دقیق کادر فنی تیم فولاد، در ورزشگاه آزادی نیز به عنوان تیم برتر به کار خود پایان دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید