آمار اشتباهی که شفر به هواداران استقلال داد/ آبی‌ها جوان نشدند!

  • آرشیو
  • شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۵۳
    کد خبر :334062

سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز لیگ برتر درحالی تیمش را زیر ۲۱ سال دانست که عملا معدل سنی آبی پوشان در بازی مقابل پیکان ۲۶ سال بود تا مشخص شود این تیم خیلی هم جوان نبود.

به گزارش مهر، در این که تیم فوتبال استقلال تهران نسبت به سالهای گذشته بازیکنان جوان بیشتری در اختیار دارد تردیدی نیست. اما این اتفاقی است که استقلالی ها و در راس آنها شفر خود خواسته به آن سمت رفتند و در این مورد جای گلایه برای او باقی نمی ماند.

شفر می توانست به جای بازیکنان جوان و کم نام و نشان دست روی بازیکنان اسم و رسم دار تری بگذارد که خود خواسته به سمت جذب بازیکن جوان رفت. اما سرمربی آلمانی آبی پوشان قبل از شروع رقابتهای لیگ برتر تیمش را زیر ۲۱ سال دانست که باید گفت وی عملا در محاسبه معدل سنی این تیم مرتکب اشتباه شده است.

تیم استقلال در اولین هفته لیگ برتر مقابل پیکان با ترکیب سید مهدی رحمتی (۳۵ سال)، وریا غفوری (۳۰ سال)، محمد دانشگر (۲۴ سال)، پژمان منتظری (۳۴ سال)، خسرو حیدری (۳۴ سال)، میلاد زکی پور (۲۳ سال)، علی کریمی (۲۵ سال)، فرشید باقری (۲۶ سال)، روح الله باقری (۲۷ سال) فرشید اسماعیلی (۲۳ سال) و سجاد آقایی (۲۰ سال) بازی را آغاز کرد که در ترکیب ثابت این تیم تنها یک بازیکن زیر ۲۱ سال (سجاد آقایی) به چشم می‌خورد.

شفر سه بازیکن را هم در جریان بازی به میدان فرستاد که الهیار صاد منش (۱۷ سال)، فرشاد محمدی مهر (۲۴ سال) و رضا آذری (۲۰ سال) بودند تا با احتساب آذری و صیادمنش جمع بازیکنان زیر ۲۱ سال این تیم به عدد ۳ در ۱۴ برسد.

معدل تیمی استقلال در این بازی با احتساب یازده بازیکن ثابت ۲۷ و نیم سال و با احتساب بازیکنانی که بعنوان بازیکن جانشین به میدان رفتند ۲۶ سال بود که شفر به اشتباه قبل از این بازی تیمش را تیمی زیر ۲۱ سال خوانده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید