هرکسی از مادرش قهر می‌کند نانوایی می‌زند

    کد خبر :33378

رئیس اتحادیه نانوایان تهران با انتقاد از افزایش تعداد نانوایی‌ها و ایجاد بی‌نظمی در این ارتباط گفت: هرکسی از مادرش قهر می‌کند نانوایی ایجاد می کند به طوری که بر اساس بخشنامه سال گذشته دولت، تعداد نانوایی‌ها از ۷۲ هزار واحد به ۸۴ هزار واحد رسیده است.

قاسم زراعتکار  خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: هیچگونه افزایش قیمت نانی در بازار مصرف نداریم و این محصول کماکان به قیمت سال 93 به فروش می‌رسد.

وی افزود: همکاران ما تا بعد از افطار هم نیاز مردم روزه‌دار را تأمین می‌کنند و شکایتی نیز در این زمینه به دست ما نرسیده است.

رئیس اتحادیه نانوایان تهران ادامه داد: بر اساس بخشنامه جدید دولت باوجود اینکه تعداد نانوایی‌های در کشور زیاد است هرکسی که از مادرش قهر می‌کند نانوایی ایجاد می‌کند.مغازه و خانه‌های زیادی تبدیل به نانوایی می‌شوند که این امر بی‌نظمی زیادی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: بر اساس بخشنامه 6 مهر ماه 95  دولت، تعداد نانوایی‌ها از 72 هزار واحد به 84 هزار واحد رسید و حدود 12 هزار واحد به نانوایی‌های کشور اضافه شد.

زراعتکار گفت: غالب نانوایی‌های اضافه‌شده سنتی پز بوده و بیشتر از 95 درصد نان کشور از طریق واحد های سنتی پز تامین می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید