علیزاده: آینده‌سازان کشتی نیاز به اردوهای مستمر دارند

  • ورزشی
  • شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷
    کد خبر :333764

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران گفت: بچه های ما با کسب قهرمانی در رقابت‎های جهانی کرواسی ثابت کردند نیاز به حمایت و توجه بیشتر دارند.

فرشاد علیزاده در گفتگو با مهر با بیان اینکه نسل نو و باانگیزه فعلی باید تا چند سال دیگر جایگزین قهرمانان بزرگ تیم ملی شود، اظهار داشت: مطمئنا آینده کشتی در دست این نوجاردوهای مستمر

علیزاده رسیدن به عنوان قهرمانی جهان را نتیجه تلاش گروهی و همچنین اتحاد و همدلی تمامی اعضای تیم عنوان کرد و گفت: نوجوانان فرنگی‌کار نیمی از سال را زیر نظر کادر فنی در اردوهای شبانه روزی به تمرین و آماده سازی سپری کردند. خوشحالم که نتیجه این تلاش مستمر به قهرمانی در رقابتهای جهانی ختم شد و بچه ها پاداش زحمات خود را با چنین پیروزی شیرینی دریافت کردند. فقط یکی از مشکلات ما در راه آماده سازی تیم، برگزاری زودتر از موعد رقابتهای آسیایی و جهانی بود که زمان این دو رویداد به دلیل بازیهای المپیک نوجوانان تغییر کرد.

وی در پایان در خصوص برگزاری اردوی تیم نوجوانان برای حضور در بازیهای المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین نیز گفت: اردوی جدید این تیم از روز ۱۱ مرداد ماه آغاز خواهد شد. ضمن اینکه کادر فنی در نظر دارد چهار مرحله اردوی آماده سازی ۱۲ روزه تا اعزام به آرژانتین برگزار کند.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان روزهای ۱۵ تا ۱۷ تیرماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد و تیم ایران با ۲ مدال طلای امیرحسین خوانساری و محمد نصرتی در اوزان ۵۵ و ۹۲ کیلوگرم، ۲مدال نقره سجاد عباس پور و شاهین بداغی در اوزان ۴۸ و ۶۰ کیلوگرم، ۲ مدال برنز حسین قاسمی و محمد ناقوسی در اوزان ۶۵ و ۸۰ کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید