ادامه حواشی عجیب در بوکس بعد از استعفای جنجالی سرپرست!

  • ورزشی
  • شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۴
    کد خبر :333757

در ادامه حاشیه درگیری اخیر سرپرست تیم ملی بوکس و مسئولان فدراسیون، پیگیری این موضوع و حواشی از طریق مراجع قضایی در نوع خود عجیب و جالب توجه است.

به گزارش مهر، چند روز بیشتر از انتخاب حسین ثوری به عنوان رئیس فدراسیون بوکس نگذشته بود که وی در اقدامی دور از انتظار عیسی گل محمدی را به عنوان سرپرست تیم ملی منصوب کرد.

اگرچه گل محمدی بارها با تیم پیوند ساپکو به موفقیت های داخلی و برون مرزی زیادی دست پیدا کرده بود اما بسیاری از کارشناسان معتقد بودند با وجود حضور چهره هایی همچون حسین نهرودی با کوله باری از تجربه در بوکس باید از آنها به عنوان سرپرست در تیم ملی استفاده می شد و شاید بهتر بود گل محمدی در جایی همچون سازمان لیگ زمام امور را بر عهده می گرفت.

هنوز چند ماهی از سرپرستی گل محمدی در تیم ملی نگذشته بود که درگیری وی و برخی از مسئولان فدراسیون در جلسه بین آنها دردسر ساز شد و گل محمدی در اعتراض به شرایط موجود در فدراسیون از سمت خود استعفا داد. وی حتی در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران از مسائل پشت پرده در بوکس خبر داد و عمر فدراسیون فعلی را طولانی ندانست.

درگیری های بین طرفین حتی در فضای مجازی هم با قدرت و شدت بیشتری ادامه پیدا کرد تا اینکه گل محمدی مدعی شد بارها در این فضا به وی توهین شده و از همین رو پیگیری های قضایی خود را علیه دبیر و رئیس فدراسیون بوکس ادامه داد.

شنیده می شود وی حتی شکواییه ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم در دست داشت که در آن از مسئولان فدراسیون برای پیگیری موضوع دعوت به عمل آمده بود که البته هیچ کس از فدراسیون نسبت به این موضوع واکنشی نداشت.

برخی مسائل مطرح شده در فضای مجازی علیه گل محمدی و آنچه وی نشر اکاذیب می داند باعث شده تا پرونده این درگیری همچنان باز باشد، پرونده ای که بدون شک در آستانه بازیهای آسیایی دودش تنها به چشم تیم ملی بوکس خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید