صالحی امیری: ورزشکاران را صرفا برای مدال‎آوری نمی‎خواهیم

  • ورزشی
  • شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴
    کد خبر :333734

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست فوق العاده امروز خود از سهراب مرادی به دلیل رکوردشکنی های اخیرش تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سهراب مرادی عضو تیم ملی وزنه برداری کشورمان و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو، طی هفته های اخیر در جریان رقابتهای لیگ برتر و همچنین رکورد گیری تیم ملی در دسته ۹۴ کیلوگرم به صورت غیر رسمی چندین بار رکورد جهان را جابجا کرد.

در همین راستا و به منظور ایجاد انگیزه و قدردانی از تلاشهای شبانه روزی این قهرمان، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز شنبه در حاشیه نشست فوق العاده خود از این قهرمان ارزشمند کشورمان تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.

در این مراسم صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: انصافا علی مرادی بعنوان یکی از مدیران سخت کوش ورزش کشور تمامی شرایط را برای موفقیت ملی پوشان این رشته مهیا کرده و جا دارد به پاس موفقیت های اخیر این رشته بخصوص قهرمانی جوانان جهان به ایشان و تمامی اعضای کادر فنی و ورزشکارانشان خسته نباشید و خدا قوت بگوییم.

وی ادامه داد: سهراب مرادی از بارزترین ورزشکاران کشورمان است که در کنار قهرمانی توانسته با اخلاق خوب خود نمونه بارز یک الگو برای نسل آینده را به نمایش بگذارد. نشست امروز برای این برگزار شد که ورزشکاران و اردونشینان کشورمان بدانند که کمیته ملی المپیک برای زحمات شبانه روزی و تلاشهایشان ارزش قایل است و مطمئنا برای هر کدام از آنان در وقت و زمان خاص خود برنامه ای خواهد داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: ما ورزشکار را صرفا برای مدال نمی خواهیم و بارها اعلام کرده ام از این پس برای اینکه قهرمانان تحت فشار نباشند از قهرمانان مدال آورمان بخاطر موفقیتشان تجلیل بعمل می آوریم و ورزشکارانی که به هر دلیل موفق به کسب مدال نشده اند به پاس ماهها تمرین و ممارست و سخت کوشی تقدیر خواهیم کرد.

در ادامه نشست نیز هر کدام از اعضای هیات اجرایی نیز ضمن تبریک موفقیتهای اخیر رشته وزنه برداری و رکودشکنی های اخیر به علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و سهراب مرادی قهرمان ارزنده کشورمان، بر حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک از این رشته مدال آور تاکید کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید