گلکسی تب اس 4 سامسونگ ۱۰ مردادماه معرفی می‌شود

    کد خبر :333650

بر اساس نظر یکی از افراد مطلع از برنامه‌های سامسونگ انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۴ سامسونگ در تاریخ اول آگوست برابر با ۱۰ مرداد معرفی شود.

سامسونگ قصد دارد اول آگوست برابر با ۱۰ مردادماه از گلکسی تب اس ۴ در رویدادی رونمایی کند. ظاهرا یکی از افراد مطلع از برنامه‌های سامسونگ این اطلاعات را در اختیار خبرگزاری AndroidHeadlines قرار داده است.

با توجه به انتشار خبر جدید در مورد زمان معرفی گلکسی تب اس ۴، لازم نیست تا نمایشگاه IFA یا تا تاریخ ۹ آگوست (‌۱۸ مردادماه) همزمان با معرفی گلکسی نوت ۹، منتظر رونمایی تبلت سامسونگ بمانیم و علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ اول آگوست برابر با ۱۰ مرداد منتظر رونمایی تبلت باشند. طی هفته‌های گذشته خبرهای مختلفی در مورد Galaxy Tab S4 سامسونگ منتشر شده است و علاقه‌مندان تا حدی در جریان طراحی و مشخصات فنی آن قرار گرفته‌اند. آخرین خبر ویدئویی جدید از تبلت گلکسی تب اس ۴ سامسونگ بود که طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌داد. پیش از آن نیز تصویری از گلکسی تب اس ۴ با قلم S Pen و کیبورد جدید فاش شد.

پیش از این مشخصات کامل تبلت گلکسی تب اس ۴ پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است. انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۴ از نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰، حاشیه‌های باریک‌تر و حذف سنسور اثر انگشت و رزولوشن ۲۵۶۰x۱۶۰۰ رونمایی شود. گلکسی تب S4، علاوه بر حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی درونی ۶۴ گیگابایتی از تراشه‌ی اسن‍پدراگون ۸۳۵ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی بهره خواهد برد. پیش از این گفته شده بود که گلکسی تب اس 4 سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام ارائه خواهد شد. براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، انتظار می‌رود، تبلت Samsung با باتری با ظرفیت ۷۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، بلوتوث ۵.۰، اسکنر عنبیه، پشتیبانی از DeX سامسونگ و نسخه‌ی اندروید ۸.۱ اوریو معرفی شود. احتمال دارد گلکسی تب اس ۴ در رنگ‌های متنوع‌تری و نه لزوما محدود به رنگ مشکی، سفید یا خاکستری به بازار عرضه شود.

اگر تاریخ رونمایی گلکسی تب اس ۴ اول آگوست (‌۱۰ مردادماه)‌ باشد، سامسونگ هفته‌ی آینده برنامه‌ی فشرده‌ای خواهد داشت؛ بنابراین باید دید که آیا واقعا سامسونگ قصد دارد چند روز قبل از رونمایی گلکسی نوت ۹، تبلت خود را در رویدادی جداگانه معرفی کند یا خیر. بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، انتظار می‌رود که سامسونگ در رویدادی مشترک، همزمان با معرفی گلکسی نوت ۹ از ساعت هوشمند گلکسی واچ نیز رونمایی کند. اگر گلکسی تب اس ۴ زودتر از گلکسی نوت ۹ معرفی شود، توجه مضاعفی را به خود جلب خواهد کرد و رسانه‌های خبری می‌توانند هر رویداد را به‌صورت مفصل پوشش خبری دهند؛ و به جای آنکه تمامی محصولات در یک روز معرفی شوند، می‌تواند مانور بیشتری روی هر محصول به‌صورت جداگانه داده شود. به‌علاوه زمانی که یکی از محصولات برای پیش سفارش آماده می‌شود، علاقه‌مندان در جریان رونمایی محصول دیگر قرار می‌گیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید