مشاور هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد

ارائه خدمات الکترونیکی در دستور کار تامین‌اجتماعی

    کد خبر :333599

مشاور هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی استفاده از خدمات مکانیزه را در دستور کار دارد البته در سال‌های گذشته این طرح را کلید زده‌ایم.

دکتر محمد پوستین دوز بیان‌کرد: تامین اجتماعی به مفهوم عام خود شامل کلیه صندوق‌های بازنشستگی کشور میشود.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بازنشستگی کشور حدود ۴۲ میلیون نفر را تحت پوشش خود قرار داده و از این رو پرچم دار تامین اجتماعی کشور محسوب می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی از طریق بیمارستانهای ملکی و درمانگاههای مربوطه خدمات درمانی را به بیمه‌شدگان خود و بازنشستگان ارائه میکند.

پوستین دوز مطرح کرد: افتخار سازمان تامین اجتماعی این است که بدون دریافت هیچ مبلغی در بیمارستانهای ملکی خود درمان بازنشستگان و بیمه شدگان را پیگیری میکند.

مشاور هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان به دلیل اهمیتی که به مسئله درمان و نیازهای مشمولان خود می دهد با توجه به قانون الزام در این رابطه ورود کرده و تعداد بیمارستان ها و درمانگاهها و شیفتها را در چند سال اخیر افزایش داده است.

این مقام مسئول که در برنامه‌ای رادیویی صحبت می‌کرد در ادامه مطلب بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی استفاده از خدمات مکانیزه را در دستور کار دارد البته در سال‌های گذشته این طرح را کلید زده‌ایم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر در بخش درمان بیمارستانهای ملکی سازمان تامین اجتماعی، از دفترچه‌های بیمه استفاده نمی‌شود و در صورت مراجعه بیمه شدگان، با ارائه شماره ملی و مشخصات هویتی، نسخه‌های الکترونیکی توسط پزشک برای بیمار صادر میشود.

پوستین دوز عنوان کرد: قرار بر این است که این پروژه تا جایی پیش رود تا همه بیمه شدگان دارای پرونده الکترونیکی باشند.

به گزارش ایسنا، مشاور هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در خاتمه یادآور شد: استفاده از سیستم الکترونیکی نوبت دهی در بخش بیمارستانها و درمانگاهها از دیگر خدمات ما است که بیمار، پزشک مربوطه را انتخاب کرده و در ساعتهایی که تعیین شده، نوبت خود را دریافت می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید