انتصاب بی سر و صدای سرپرست جدید گمرک پرویزخان

    کد خبر :333543

شهرام تجری در حالی به عنوان سرپرست گمرک پرویز خان کرمانشاه منصوب شد، که اطلاع رسانی رسمی در این خصوص صورت نگرفته است.

به گزارش تسنیم، فرماندار قصر شیرین چند روز قبل در بین یک مصاحبه خبری از انتصاب شهرام تجری به عنوان سرپرست گمرک پرویزخان خبر داده بود. گفتنی است گمرکاتی مثل باشماق و پرویزخان از جمله پایانه‌های مهم صادراتی کشور به عراق هستند.

وی در گفتگو با رسانه دولت گفت: تا پیش از این جایگاه گمرک مرز رسمی پرویزخان اداره بود که با ابلاغ جدید صادر شده، این اداره هم اکنون به اداره کل ارتقا یافته است. درصد قابل توجهی از صادرات غیر نفتی ایران از طریق مرز و گمرک پرویز خان انجام می‌شود.

حیدری مدیرکل گمرک استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم گفت: باتوجه به شرایط گمرک باشماق مریوان انتقال آقای حق پناه امری اجباری بود. از سوی دیگر با توجه به تخصص و تجربه ی آقای تجری که معاونت گمرک استان و خسروی را برعهده داشت وی از طرف گمرک ایران به عنوان سرپرست منصوب گردید و انتصاب وی هیچگونه ارتباطی با نسبت خویشاوندی شان با آقای تجری نماینده مجلس در سرپل ذهاب ندارد.

مدیر جدید 2 ماه قبل معاون فنی گمرک کرمانشاه شده بود

وی افزود، آقای تجری بعد از فعالیت به عنوان کارشناس و ارزیاب و رئیس سرویس، یک سال قبل به عنوان معاون فنی گمرک خسروی و 2 ماه قبل نیز به عنوان معاون فنی گمرک کرمانشاه منصوب شده بود.

حیدری ادامه داد، این انتصاب بر خلاف میل آقای شهرام تجری بود و با هماهنگی از سوی گمرک ایران صورت گرفته و بنده در این خصوص اصراری نکردم.

متاسفانه در شرایط فعلی و سختی کار در مرزها برخی مدیران تمایل زیادی برای حضور در ادارات مرزی ندارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید