مرگ 4 نفر در برخورد اتوبوس با پراید در آزادراه زنجان ـ تبریز

  • حوادث
  • جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۲
    کد خبر :333316

رئیس پلیس‌راه استان زنجان از وقوع یک سانحه رانندگی خبر داد و گفت: متاسفانه در این سانحه دلخراش، 4 نفر از هم‌وطنان‌مان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در سانحه رانندگی که صبح امروز در باند شمالی کیلومتر 92 آزادراه زنجان ـ تبریز اتفاق افتاد، چهار نفر از هم‌وطنان‌مان جان خود را از دست دادند، افزود: در این حادثه، یک دستگاه اتوبوس با خودروی سواری پراید برخورد کرد و منجر به بروز این سانحه دلخراش شد.

وی با یادآوری اینکه در این سانحه رانندگی، هر چهار سرنشین خودروی سواری پراید در دم فوت شدند، ادامه داد: علت اصلی وقوع این تصادف، عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس بوده که متاسفانه این عدم توجه باعث خسارت جبران‌ناپذیر جانی شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه متاسفانه یکی از عمده دلایل بروز سوانح رانندگی در جاده‌ها، عدم توجه به جلو از سوی رانندگان بوده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در این فصل از سال شاهد انجام سفرهای تابستانی هستیم و گرمای بیش از حد هوا نیز عاملی برای خستگی بیش از حد رانندگان است، امیدواریم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیش از پیش مورد توجه هم‌وطنان باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید