دست های بسته «شفر» در اولین بازی لیگ هجدهم

  • ورزشی
  • جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۱۶
    کد خبر :333121

دومین روز از هفته نخست هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20 روز جمعه 5 مرداد آغاز می شود.

در بین ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر نساجی مازندران تنها تیمی است که نخستین بار در لیگ برتر به میدان می رود و تیم های سپیدرود رشت، ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان هم دومین حضورشان را در رقابت های لیگ برتر تجربه می‌کنند. تیم های فوتبال استقلال، پرسپولیس، سایپا، ذوب‌آهن و سپاهان هم در هر ۱۷ دوره قبلی حاضر بودند.

ماشین سازی شهریار -استقلال خوزستان / ساعت 20:45

تیم فوتبال گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمى این روزها نقل و انتقالات باشگاهى و تمرینات را پشت سر مى گذارد تا در اولین دیدار لیگ هجدهم به مصاف تیم استقلال خوزستان برود. این تیم در فصل جدید با نام ماشین سازی شهریار در مسابقات شرکت می کند.

گسترشى ها که بحث واگذارى تیمشان به ماشین سازى تبریز به گوش مى رسد باید روز جمعه هفته جارى برابر استقلال خوزستان به میدان بروند و با توجه به اعلام مدیران این باشگاه گسترش فولاد در فصل جارى با حضور فیروز کریمى براى کسب مقام هاى بالاى جدول از هیچ کوششى دریغ نمى کند.

تیم فوتبال ماشین سازی شهریار تاکنون تنها محسن یوسفی را جذب کرده است و ٥ بازیکن تاثیرگذار این تیم یعنی سامان نریمان جهان، علیرضا نقی زاده، کوروش ملکی، فرناندو ده خسوس و مسیح هم از این تیم جدا شده اند.

به هر ترتیب ماشین سازان باید در اولین دیدار لیگ هجدهم نتیجه خوبى را کسب کنند تا در ابتداى کار در قعر جدول قرار نگیرند.

استقلال خوزستان هم با هدایت داریوش یزدى یکی از سخت ترین پیش فصل های حضورش در تاریخ لیگ برتر را تجربه کرد و سرانجام با هدایت داریوش یزدی، تمرینات خود را استارت زد. این تیم تاکنون با وحید حمدى نژاد و فرزین گروسیان از جمع بازیکنان مطرح فوتبال ایران به توافق رسیده و سایر نفرات جذب شده از سوی آبی های خوزستان جوان های گمنام هستند.

دیدار ماشین سازی شهریار و استقلال خوزستان از ساعت 20 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

سپاهان اصفهان -صنعت نفت آبادان / ساعت 20:45

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در فصل جدید لیگ هجدهم با سرمربیگرى امیر قلعه نویى به میدان مى رود. زردپوشان دیار نصف جهان در اولین دیدار خود از ساعت 20:45 باید مقابل صنعت نفت آبادان قرار گیرد. سپاهان با توجه به بازیکنان زیادى که در لیست خروج قرار داده توانسته در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبى همچون کى روش استنلى، پیام نیازمند، بختیار رحمانى، سجاد شهباززاده، خالد شفیعى، محمد ایران پوریان و دیگر بازیکنان را جذب کند تا قلعه نویى با دست پر و براى کسب رده هاى بالاى جدود لیگ تیمش را به میدان بفرستد.

بدون شک قلعه نویى با حضور در سپاهان مى تواند از هفته اول لیگ یکى از مدعیان باشد.

در سوی مقابل صنعت نفت آبادان در لیگ هجدهم با سرمربیگری یک مربی مطرح پرتغالی به نام پائولو سرجیو بازی می کند. طلایی پوشان آبادانی در فصل در نقل و انتقالات 10 بازیکن خود را از دست داده اما بازیکنان مطرحی چون اکبر ایمانی، احمد عبدالله زاده، بهنام برزای، شهاب گردان، عقیل کعبی، مصطفی احمدی را جذب کرده است.

بدون شک سرجیو، سرمربى تیم صنعت نفت آبادان در اولین حضورش در لیگ فوتبال ایران به دنبال کسب نتیجه براى تیمش است تا در ادامه راه جایگاهش دچار تزلزل نشود.

نفت مسجد سلیمان -تراکتورسازى تبریز/ ساعت 20:45

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با سرمربیگرى عبدالله ویسى در اولین دیدار رقابت هاى لیگ هجدهم باید برابر تیم فوتبال تراکتورسازى به میدان برود. البته با توجه به وضعیت بحرانی مدیریتی این باشگاه زمزمه هایی درباره استعفای او از جمع مسجد سلیمانی ها شنیده می شود. نفت با جذب بازیکنانى همچون یوسف وکیا، اسماعیل شریفات، موسی کولیبالى، میثم آقایی، میلاد فراهانی، علیرضا علیزاده درصدد است برخلاف دوره قبلی حضورش در این مسابقات موفق به فرار از سقوط شود.

در آن سو تیم فوتبال تراکتورسازى با جذب جان توشاک، مربی اسبق رئال مادرید اسپانیا و ولخرجی در فصل نقل و انتقالات تیمی مدعی را روانه لیگ هجدهم کرده است.

تراکتور با وجود از دست دادن بازیکنانی چون هادی محمدی، محمد نادری، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، عارف آغاسی، فرزاد حاتمی و محمد ابراهیمی موفق به جذب محسن فروزان، علی عبدالله زاده، علیرضا نقی زاده، محمد اهل شاخه، رضا آقابابایی و 2 بازیکن انگلیسی به نام های آنتونی استوکس ایرلندی و هری فورستر انگلیسی شد.

بدون شک تیم فوتبال تراکتورسازى براى کسب رتبه هاى بالاى جدول به دنبال برد برابر تیم نفت مسجد سلیمان است.

این بازی از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز می شود.

استقلال تهران -پیکان/ ساعت 20

تیم فوتبال استقلال تهران با سرمربیگرى وینفرد شفر در فصل نقل و انتقالات توانسته برخى بازیکنان جدید را به لیست اضافه کند. البته آبى پوشان تعدادى از بازیکنان کلیدى خود را همچون امید ابراهیمى و امید نورافکن از دست دادند.

استقلالى ها در حالى در اولین دیدار خود در رقابت هاى لیگ هجدهم به مصاف تیم پیکان مى روند که دست شفر در این بازى کاملا بسته است.

محسن کریمى، داریوش شجاعیان، مرتضی آقاخان، مهدی قائدى، میثم تیمورى نمى تواند به دلیل مصدومیت و حضور در اردوى تیم امید تیم را همراهى کنند با این وجود شفر سخت به دنبال این است تا اولین دیدار را با برد آغاز کند تا در سال جارى جزو مدعیان قهرمانى باشد.

در آن سو تیم فوتبال پیکان باید در اولین بازى رقابت هاى لیگ هجدهم برابر شاگردان شفر به میدان برود

جلالى سرمربى تیم فوتبال پیکان با توجه به بازیکنانى مانند محمد قاضی، عیسی آل کثیر، وحبد شیخ ویسی، سامان نریمان جهان، مگنو باتیستا که در نقل و انتقالات جذب کرده بدون شک به دنبال این است تا در بازى روز جمعه مانع پیروزى تیم استقلال شود و در ابتدای راه با برد تیمش را در بین بالاى جدولى ها قرار دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید