با دستور ربیعی انجام می‌شود

احداث مرکز درمانی تامین اجتماعی رودهن و ارتقاء خدمات مرکز درمانی فیروزکوه

    کد خبر :332810

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: در سفر امروز دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستانهای شرق استان تهران از مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان فیروزکوه بازدید به عمل آمد و دکتر ربیعی برای تجهیز و ارتقاء خدمات این مرکز دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، تاج الدین اظهار کرد: ربیعی با احداث چند واحد اقامتی ویژه پزشکان در جوار این مرکز درمانی موافقت کرد و مقرر شد اقدامات لازم برای جذب پزشک متخصص و ارتقاء خدمات درمانی تامین اجتماعی در فیروزکوه با همکاری وزارت بهداشت انجام شود.
وی با بیان اینکه احداث مرکز درمانی در بومهن از برنامه های سازمان تامین اجتماعی است، گفت: احداث این مرکز درمانی به تصویب هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی رسیده است و دکتر ربیعی امروز ضمن بازدید از محل احداث این مرکز، دستور آغاز عملیات احداث را صادر کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد که با اجرای دستورات دکتر ربیعی و همچنین همکاری وزارت بهداشت در جذب نیروی متخصص مورد نیاز این مراکز درمانی شاهد ارتقاء قابل توجه خدمات به جامعه شریف کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی در فیروزکوه و رودهن باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید