بلایی که یک سوسک سر گوش زن جوان آورد!

    کد خبر :332731

زن بیماری که به علت گوش درد شدید به پزشک مراجعه کرده بود با واقعیتی تلخ مواجه شد.

ورود یک سوسک به گوش یک زن جوان چینی موجب شد تا او یکی از گوش هایش را از دست بدهد. پس از انجام آزمایش مشخص شد که این سوسک پس از خزیدن، خود را به پرده گوش “لیائو” رسانده و سوراخی را در پرده گوش او ایجاد کرده است. پزشک بیمارستان رنکانگ منطقه دانگوان در استان گوانگ دونگ چین این سوسک مرده را از داخل گوش این زن 20 ساله خارج کرد.

زن جوان در این خصوص گفت : ” هنگامی که خواب بودم درد شدیدی را در گوش سمت راستم احساس کردم. ابتدا فکر کردم حشره ای وارد گوش من شده باشد و چند بار سعی کردم با انگشتم آن را خارج کنم که موفق به این کار نشدم. سپس چند قطره روغن بادام زمینی در گشم ریختم و متوجه شدم که دیگر حرکت نمی کند. بخاطر کارم نتوانستم به پزشک مراجعه کنم .”

انتظار می رود با انجام درمان های ویژه و مراقبت صحیح این دختر جوان بتواند بهبودی خود را ظرف یک ماه تا دو ماه آینده بدست آورد. “هوآنگ” پزشک معالج این دختر جوان در این خصوص گفت : ” این نوع سوسک ها معروف به سوسک های آلمانی هستند که حدود 1 تا 3 سانتی متر طول دارند و اکثرا در داخل سوراخ خای کوچک می خزند. بیماران مشابه زیادی بطور متوسط هر یک یا دو ماه به ما مراجعه می کنند که علت آن رطوبت محل زندگی یا بهداشت ضعیف است.”

این پزشک اضافه کرد : ” هرگز پس از بروز چنین اتفاقات مشابهی بیمار نبایستی از انگشت یا هر وسیله دیگری برای خارج کردن یا کشتن حشره استفاده کند چون حشره مرده به عفونت گوش منجر می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید