برنامه های تویوتا برای المپیک 2020

  • خودرو
  • پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰
    کد خبر :332492

تویوتا تصمیم خود را در خصوص سامانه و فرمت تحرک 2020 توکیو اتخاذ کرده و قصد دارد دسترسی همگانی به فناوری‌های الکتریکی را ایجاد کند. این کمپانی بزرگ ژاپن همچنین قصد دارد استفاده از فناوری الکتریکی، رانندگی خودران، خدمات حمل و نقل و فرآیند تبادلات بین خودرویی را براساس پایه تحرک ارتباطی برای خیل وسیعی از مردم همگانی کند.

به گزارش  بازتاب به نقل از عصر ایران، قرار است این فناوری‌ها و خدمات در دو سال آینده و به مناسبت برگزاری المپیک 2020 توکیو در اختیار مقامات، ورزشکاران، توریست‌ها، تماشاگران قرار گیرد و ژاپنی‌ها برای تکمیل تجریبات خود در این فاز تنها 2 سال فرصت دارند.

آکیو تویودا، مدیر عامل شرکت تویوتا در این خصوص گفت: آزادی تحرک قلب شرکت در یک جامعه است و اگر چالشی در این مسیر وجود داشته باشد، تویوتا مایل به همکاری برای حل مشکل است. ما به دنبال امکان حمل و نقل آسان و بی‌مانع هستیم تا بتوانیم در بازی‌های المپیک و پارا المپیک کنترل امور را در دست گرفته و با ایجاد رفاه به تمامی قشرها احترام بگذاریم.

مفهوم تحرک و حمل و نقل تویوتا در بازی‌های 2020 دور 3 ستون اصلی “تحرک برای همگان”، “پایداری حمل و نقل” و سامانه‌هایی با پایه “فناوری حمل و نقل تویوتا” پایه‌گذاری شده است.

خودروهای آتی تویوتا برای بازی‌های المپیک به سطح 4 خودرانی SAE مجهز خواهند شد. مقامات این کمپانی با استفاده از مدل مفهومی “کانسپت-I” در حال دنبال کردن تکنیک‌هایی هستند که احساسات راننده را دریافته و به آنها واکنش نشان می‌دهد.

از طرفی این خودروسازی قصد دارد از گستره جدیدی از تاکسی‌های جدید در مرکز شهر بهره ببرد که به مسئولان بازی‌ها و ناظران بازی‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

 


سدان “میرای” جدید، اتوبوس‌های سوخت سلولی “سورا” و لیفتراک‌های سوخت سلولی از وسایل مورد نظر تویوتا برای حمل و نقل پایدار در این بازی‌ها هستند. پیش‌بینی می‌شود 15 میلیون توریست برای تماشای این بازی‌ها به جمعیت توکیو اضافه شود و به همین دلیل حمل و نقل امن و کارا نقش به سزایی در برگزاری این بازی‌ها خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید