معاون امور دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمرخبر داد

عضویت ۴۵۰ هزار دانش آموز در هلال احمر

    کد خبر :332410

معاون امور دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: سازمان هلال احمر در ۸۰۰۰ مدرسه فعالیت می‌کند و تعداد اعضای کانون‌های دانش آموزی بیش از ۴۵۰ هزار نفر است.

سعید بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هدف سازمان هلال احمر در مدارس ابتدا آموزش‌های خود امدادی به دانش آموزان است که در مواقع حادثه بتوانند خود و اطرافیان خود را نجات دهند.

وی افزود: دومین فعالیت، فعالیت‌های بشر دوستانه است و اینکه بتوانند در سطح جامعه مهربانی، دوستی و ‌… را گسترش بدهند .

معاون امور دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس اظهارکرد: با دفتر مراقبت‌های آسیب اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در حال همکاری هستیم و پیشگیری از این آسیب‌ها مخصوص یک ارگان نیست .

وی افزود: مراقبت در مقابل آسیب‌های اجتماعی حتما نباید به صورت مستقیم باشد، اگر بتوانیم اوقات فراغت مناسبی را فراهم کنیم و مهارت های زندگی را به درستی به دانش آموزان آموزش دهیم بسیاری از مشکلات کاسته خواهد شد.

بابایی خاطرنشان کرد: سال گذشته در ۴۲۰ مدرسه و ۱۱۰ خوابگاه دانش آموزی در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی مهارت هایی با عنوان تاب آوری و ‌… را آموزش دادیم .

معاون امور دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در پایان اظهارکرد: در شش سال گذشته در طرح «دادرس» یعنی دانش آموز آماده در روزهای سخت بیش از دو میلیون دانش آموز را آموزش دادیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید