پیروزی یوونتوس، تاتنهام، لیورپول و منچستریونایتد در شب نبرد بزرگان

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴
    کد خبر :332381

در دور نخست از بازی‌های تورنمنت تدارکاتی جام قهرمانان بین‌المللی در آمریکا، پنج بازی میان بزرگان فوتبال باشگاه اروپا برگزار شد.

بامداد امروز (پنجشنبه) در دور نخست از بازی‌های تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی در اردوی پیش‌فصل تیم‌های اروپایی پنج دیدار برگزار شد.

در یکی از دیدارها یوونتوس با گل‌های آندره‌آ فاوالی بایرن مونیخ را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. در بازی دیگر بوروسیا دورتموند به مصاف بنفیکا رفت که جدال این دو تیم در پایان وقت‌های معمول 2 – 2 مساوی شد و در ضربات پنالتی این تیم پرتغالی بود که با نتیجه 4 بر 3 پیروزی شد. هر دو گل دورتموند را ماکسیم فیلیپ و گل‌های بنفیکا را آندره آلمیدا و آلفا سمدو به ثمر رساندند.

امروز همچنین منچسترسیتی و لیورپول دو تیمی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته به مصاف هم رفتند با هم روبه‌رو شدند که این بازی را لیورپولی‌ها با نتیجه 2 بر یک بردند. محمد صلاح سادیو مانه (پنالتی) برای لیورپول و لروی سانه برای منچسترسیتی گلزنی کردند.

رم نیز امروز به مصاف تاتنهام رفت و مقابل این تیم انگلیسی با نتیجه سنگین 4 بر یک تن به شکست داد. پاتریک شیک گل اول این بازی را زد، اما در ادامه فرناندو یورنته و لوکاس مورا هر کدام 2 بار گلزنی کردند.

به گزارش تسنیم ،در آخرین بازی هم میلان به مصاف منچستر یونایتد رفت که این بازی در وقت‌های معمول یک – یک مساوی و در ضربات پنالتی با نتیجه 9 بر 8 به سود منچستریونایتد خاتمه یافت. در وقت‌های معمول این بازی الکسیس سانچس گل نخست را برای شیاطین سرخ و سوسو گل تساوی را برای میلان به ثمر رساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید