نیاز تهران: ۹ هزار مگاوات برق؛ توان فعلی: ۵ هزار

    کد خبر :332252

مقیمی با بیان اینکه پایتخت با چهار هزار مگاوات کسری منابع برق مواجه است افزود: تهران در شرایط فعلی به ٩ هزار مگاوات برق نیاز دارد که توان فعلی فقط پنج هزار مگاوات است.

محمد حسین مقیمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه با فرمانداران استان تهران اظهارداشت: مدیران بدانند که هدف اصلی اجرای بخشنامه تغییر ساعت کار ادارات کاهش لطمه به مردم است.

زمان فعالیت ادارات در شهر تهران تا 19 مرداد ماه جاری از 6:30 تا 14 و در شهرستان های استان از 6:30 تا 13:30 اعلام شده است. در بخشنامه استانداری آمده که سیستم های خنک کننده ادارات از ساعت 13 باید خاموش شود.

استاندار تهران در ابتدای این جلسه خطاب به فرمانداران گفت: کسب رضایتمندی مردم و توجه به نیازهای آنان باید بادقت خاصی دنبال شود.

وی تاکید کرد: با دقت و حساسیت الگوی مصرف ادارات تابعه را کنترل کنید و مراقب باشید سیستم های خنک کننده سازمان ها راس ساعت 13 خاموش شوند.

به گفته مقیمی در صورت مشاهده تخلف در اجرای بخشنامه مذکور با قاطعیت با ادارات متخلف برخورد خواهد شد.

مقیمی اظهارداشت: تغییر ساعت اداری با هدف مدیریت مصرف برق انجام شد و مدیران توجه داشته باشند در هر صورت باید از ساعت ١٣ به بعد تاسیسات خنک کننده را خاموش کنند.

به گزارش ایرنا:وی با بیان اینکه پایتخت با چهار هزار مگاوات کسری منابع برق مواجه است افزود: تهران در شرایط فعلی به ٩ هزار مگاوات برق نیاز دارد که توان فعلی فقط پنج هزار مگاوات است.

مسئولان، کاهش تولید نیروگاههای برق آبی را علت قطع برق طی روزهای اخیر اعلام کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید