نحوه برخورد با شاخ‌های فضای مجازی در مشهد

    کد خبر :332240

معاون دادستان مرکز استان در امور فضای مجازی با اشاره به نحوه برخورد با شاخ های فضای مجازی در خراسان رضوی گفت: در استان پرونده‌هایی در این زمینه وجود دارد، اما اینکه اسم آن را بگذاریم شاخ‌های اینستاگرامی به مسائل سیاسی باز می‌گردد.

جواد جاویدنیا ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در دادگستری خراسان رضوی، اظهار کرد: تاکید ما فعالان فضای مجازی و مطبوعات این است که هر خبری را که یک شخص بدون وجه شخصی خاصی منتشر کرد را دست به دست انتشار ندهند و بدانند که فرد شاکی می‌تواند آن افراد را نیز مورد شکایت خود واقع کنند.

وی در پاسخ به خبرنگار درخصوص برخورد با شاخ‌های اینستاگرام و فضای مجازی افزود: در استان پرونده‌هایی در این زمینه وجود دارد. اینکه اسم آن را بگذاریم شاخ‌های اینستاگرامی به مسائل سیاسی باز می‌گردد. ما از گذشته هم این افراد را رصد می‌کردیم و در حال حاضر نیز این اقدامات را انجام می‌دهیم و بر خوردهایی را لحاظ می‌کنیم اما بسیاری از آن‌ها را رسانه‌ای نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا:معاون دادستان مرکز استان در امور فضای مجازی اضافه کرد: آن مورد هم که در چند روز گذشته منتشر شد خاص بود و موضع‌گیری‌های سیاسی‌ در این راستا صورت گرفت که از این موارد خاص در اینگونه مسائل پیش خواهد آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید