تکفیری‌ها از آمریکایی‌ها سلاح گرفتند/ داعشی‌ها از کجا یورش بردند؟

    کد خبر :332081

منابع سوری به اهداف تکفیری ها از حمله امروز به السویداء، محلی که تحرکات خود را شروع کرده اند و هماهنگ کننده این تحرکات پرداختند.

به گزارش مهر، الاعلام الحربی سوری با اشاره به یورش امروز داعش به السویداء آورده است: پس از آنکه ببرهای ارتش و نیروهای مسلح، داعش را از حلب تا دیرالزور و البوکمال درهم کوبیدند و پس از آنکه نیروهای ارتش، داعشی ها را در البادیه از السویداء تا تدمر و السخنه پراکنده کردند؛ صدها داعشی در صحرای مخفی شدند و شاهد برخی یورش های آنها به جنوب شهر البوکمال بودیم. آنها هم اکنون در منطقه کوچکی در شرق السویداء و جنوب پایگاه التنف به سر می برند.

داعشی ها از آمریکایی ها سلاح و مهمات گرفتند

گزارشهای ما نشان می دهد که افراد مسلح در این منطقه طی روزهای گذشته از نیروهای اشغالگر آمریکایی سلاح و مهمات گرفته اند. بامداد امروز دست به یورش به برخی روستاها در شمال شرقی شهر السویداء زدند و آن همزمان با ورود عاملان انتحاری به شهر همزمان با یورش دیگر به مواضع لشکر یازدهم و پانزدهم در عمق البادیه بود که سربازان شجاع ما یورش آنها را دفع کردند و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.

هم اکنون نیروهای ارتش سوریه طی پاتکی در راستای بازپس گیری مناطقی که از آن عقب نشینی کرده، زده اند تا داعش را در صحرای السویداء به طور کامل ریشه کن، کنند.

سئوال این است که داعشی ها از کجا به السویداء یورش بردند و استراتژین و طراح استراتژیک آنها که بوده است؟ یورش به السویداء از شرق نشان می دهد که آنها به طور قطع تحرکات خود را از التنف در شرق سوریه با هماهنگی شروع کرده اند؛ جایی که تحت سیطره آمریکایی هاست.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که هدف از حمله و زمان آن، مشغول کردن ارتش سوریه به منظور ممانعت از ریشه کنی بازمانده های داعش و از بین بردن تلاش های مصالحه از طریق ملتهب کردن اوضاع و خروج کلاه سفیده های باقیمانده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید