نوبخت: آمادگی دارم از همه مسئولیت‌های دولتی کنار بروم

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۴
    کد خبر :331993

سخنگوی دولت با بیان اینکه آمادگی دارم از همه مسئولیت‌های دولتی کنار بروم، گفت: از رئیس‌جمهور درخواست کناره گیری از همه مسئولیت‌های دولتی را کرده‌ام و ایشان تصمیم مقتضی را اتخاذ خواهند کرد.

به گزارش مهر، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال برکناری وی از دولت، گفت: بعد از اینکه نابسامانی هایی به وجود آمد و مردم دچار مشکل شدند انتظار و مطالبه مردم این بود که وضعیت بازار ارز بهبود پیدا کند و این با ترمیم و تغییر کابینه همراه دانسته شد.

نوبخت با تاکید بر اینکه باید بیش از هرچیز نگران مردم باشیم، گفت: با صمیمیت می گویم که امروز وقت تسویه حساب سیاسی نیست.

سخنگوی دولت با بیان اینکه می‌خواهم به تدریس در کلاس درس بپردازم، اظهار کرد: من از باب اینکه دست آقای رئیس‌جمهور باز باشد و احتمال اینکه یک در هزار وضعیت با تغییر من بهتر شود، آمادگی دارم از دولت کنار بروم. برخی فعالان سیاسی اگر رضایت خدا را در نظر نمی‌گیرند، حداقل مراعات مردم را بکنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آقای روحانی بیش از ۳۰ سال است که من را می‌شناسد. سازمان برنامه و بودجه و تعیین رئیس آن مربوط به رئیس‌جمهور است و اینکه می‌گویند باید رئیس این سازمان مستقل باشد عجیب است. به هرحال تاکنون که من نتوانسته‌ام رئیس جمهور را در این زمینه راضی کنم و باید خود ایشان تصمیم گیرند.

نوبخت با اشاره به مصوبات هیات وزیران اظهار داشت: آیین‌نامه واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکونی از مسکن مهر که فاقد متقاضی هستند، تصویب شد. قرار شد با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی، این مسکن‌ها را به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی واگذار کنیم.

وی درباره دیگر مصوبه جلسه امروز تصریح کرد: ۱۲ میلیارد تومان برای جبران خسارتی که قبلا به استان خراسان جنوبی وارد شده بود و همچنین ۱۰ میلیارد تومان هم برای ضرورت تسریع آب‌رسانی با تانکرها به روستاهای این استان ، به تصویب هیئت وزیران رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید