گواردیولا: ولخرجی لیورپول؟ هر باشگاهی تفکرات خاص خود را دارد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۰۶
    کد خبر :331712

سرمربی منچسترسیتی مدعی است نگران ولخرجی که لیورپول در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی داشته، نیست.

تیم فوتبال منچسترسیتی که شنبه در دیداری دوستانه در قالب جام قهرمانان بین‌المللی با نتیجه یک بر صفر مغلوب بوروسیا دورتموند شد، بامداد فردا (پنجشنبه) در نیویورک در چارچوب همین تورنمنت به مصاف لیورپولی خواهد رفت که در این تابستان در بازار نقل‌وانتقالات فعال بوده و بازیکنانی همچون ژردان شکیری، نبی کیتا، فابینیو و آلسیون را به خدمت گرفته است و احتمال حضور بازیکنانی همچون نبیل فکیر و توماس لمار را هم در این تیم مطرح می‌کنند.

پپ گواردیولا پیش از تقابل تیمش با سرخپوشان مرسی‌ساید در جام قهرمانان بین‌المللی در مورد ولخرجی باشگاه لیورپول در نقل‌وانتقالات تابستانی جاری گفت: هر باشگاهی تفکرات خاص خود را دارد و این را کاملاً درک می‌کنم. نگران موقعیت و چیزی که روزی یکی در مورد ما گفته، نیستم. اگر لیورپول فکر می‌کند که باید در بازار نقل‌وانتقالات اینچنین خرج کند، به این خاطر است که فکر می‌کنند این بهترین چیز برای‌شان است.

به گزارش تسنیم ،وی همچنین در خصوص تمدید سه ساله قراردادش که اخیراً صورت گرفت، اظهار داشت: وقتی تصمیم به تمدید قراردادم گرفتم، اول اینکه راحت بودم و دوم اینکه باشگاه نشان داد به کاری که ما می‌کنیم، اعتماد دارد. خالدون المبارک، تکسیکی بگریستیان و فران سوریانو هم می‌دانند که آینده هر کسی در فوتبال بسته به نتایج دارد. ما سه سال دیگر با منچسترسیتی قرارداد داریم، اما نتایج دیکته خواهد کرد که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد.

پپ در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: مهم این است که ثبات داشته باشیم و در ماه‌های آوریل و مِی در کورس قهرمانی باشیم. به عنوان سرمربی ما همیشه در موقعیت خطرناکی هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید