میلان، میرابلی را هم اخراج کرد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۵۲
    کد خبر :331669

باشگاه میلان پس از اخراج مدیر اجرایی‌اش، به صورت رسمی با مدیر ورزشی‌ نیز قطع همکاری کرد.

باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای از قطع همکاری رسمی با ماسیمو میرابلی خبر داد. میرابلی که به عنوان مدیرورزشی برای روسونری فعالیت می‌کرد، تابستان سال گذشته از اینتر به میلان پیوست و برای قرمزومشکی‌پوشان 11 بازیکن به ارزش 200 میلیون یورو خرید اما جایگاه او بعد از ناکامی میلانی‌ها برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان و مهمتر از آن انتقال مالکیت باشگاه به مؤسسه الیوت آمریکا متزلزل شد و در نهایت اتفاقی که پیش‌بینی شده بود رخ داد.

در بیانیه باشگاه میلان آمده است: باشگاه میلان اعلام می‌کند که در حکمی سریع‌الاجرا، آقای ماسیمیلیانو میرابلی را از سمت مدیر ورزشی و رئیس کمیته فنی تیم برکنار کرده است. حوزه ورزشی – فنی باشگاه به رئیس جدید سپرده خواهد شد، گزینه‌ای که انتخاب شده و به زودی معرفی می‌شود. همچنین جوزپه مانجارانو از سمت دبیرکلی باشگاه برکنار شده است.»

به گزارش تسنیم، گفته می‌شود که لئوناردو، بازیکن و سرمربی سابق میلان قرار است به عنوان مدیر فنی این باشگاه منصوب شود و ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی سابق باشگاه آرسنال هم در همین سمت برای روسونری فعالیت خواهد داشت.

الیوت به عنوان مالک جدید باشگاه میلان پیش از این یونگ‌هونگ‌لی و مارکو فاسونه را به ترتیب از سمت‌ ریاست و مدیر اجرایی باشگاه برکنار کرده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید