جعفری: امیدوارم اولین مدال تپانچه در بازی‌های آسیایی را برای ایران بگیریم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵
    کد خبر :331642

بانوی تیرانداز کشورمان ابراز امیدواری کرد، تیراندازان ایرانی در بازی‌های آسیایی اندونزی برای اولین بار در این رقابت‌ها صاحب مدال شوند.

آمیتیس جعفری در مورد شرایط آمادگی تیم ملی تپانچه اظهار داشت: در تپانچه بادی و 25 متر تمرین می‌کنم و در بازی‌های آسیایی در بخش بادی رقابت خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته اردوی هانوفر لغو شده است و اگر اردوی ترکیه برگزار شود به آمادگی تیم می‌کند. ما در حال حاضر برای حضور در بازی‌های آسیایی و سپس مسابقات کره جنوبی آماده می‌شویم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

ملی‌پوش تپانچه کشورمان در خصوص حضور سماکین و تأثیر وی بر آمادگی ملی‌پوشان گفت: سماکین به صورت مداوم در اردو حضور دارد و مربیان دیگری هم در کنار وی حاضر هستند. با آمدن او، نوع و ریتم تمرینات تغییر کرد، اما ما با این تغییرات منطبق شدیم و امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم.

جعفری در پاسخ به این سؤال که شانس کسب مدال تپانچه در بازی‌های آسیایی 2018 چقدر است، گفت: در تپانچه تا کنون به مدال بازی‌های آسیایی دست پیدا نکرده‌ایم، اما امیدوارم با این شرایطی که داریم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش تسنیم ،وی در پایان در خصوص تجهیزات و سلاح‌ها در بخش تپانچه یادآور شد: سلاح‌های بادی ما سلاح شخصی است، اما در سلاح خفیف به دلیل قیمت بالا و اینکه ایران تحریم است و به ما تجهیزات فروخته نمی‌شود، از سلاح‌های قدیمی استفاده می‌کنیم و نسبت به سایر کشورها در مضیقه هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید