انتشار تصاویر جدید میزو 16 پلاس و آشکار شدن دو ویژگی ممتاز این پرچمدار

    کد خبر :331594

با انتشار دو عکس واقعی از گوشی میزو 16 پلاس (Meizu 16 Plus)، طراحی تقریبا بدون حاشیه‌ی این پرچمدار که در شُرف رونمایی قرار دارد، به نمایش درآمد.

علاوه بر حاشیه‌های بسیار باریک نمایشگر، ویژگی دیگری که همسو با شنیده‌های پیشین در یکی از این تصاویر جلب توجه می‌کند، بهره‌مندی میزو 16 پلاس از حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش است. البته از قرار معلوم، برادر کوچکتر این پرچمدار با نام میزو 16، دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی خواهد بود.


دو ویژگی ممتاز میزو 16 پلاس

از سایر مشخصات احتمالی مدل پلاس، می‌توان به قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، برخورداری از حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی اشاره کرد. رزولوشن نمایشگر 6.5 اینچی دستگاه، 2880 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر آن، 18.5 به 9 توصیف شده است. انتظار می‌ر‌ود دوربین سلفی این پرچمدار دارای یک سنسور 20 مگاپیکسلی باشد و دستگاه با نسخه سفارشی اندروید 8 اوریو راه‌اندازی شود.

کمپانی چینی قصد دارد در تاریخ 8 آگوست (هفدهم مرداد ماه) یعنی یک روز پیش از معرفی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9، از این دو محصول جدید خود رونمایی کند. گمانه‌زنی‌ها از فروش گوشی میزو 16 در ازای مبلغی حدود 600 دلار حکایت دارند و با این اوصاف، قیمت مدل پلاس باید کمی بالاتر از این رقم باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید