پرونده جنجالی “مهران مدیری” به کجا رسید؟

    کد خبر :331460

روز گذشته در برخی رسانه‌های فضای مجازی خبری درباره محکوم شدن روزنامه شرق در جریان شکایت مهران مدیری از این روزنامه منتشر شد؛ اما…

مجله فیلم در این باره نوشت؛ دادگاه رسیدگی به شکایت مهران مدیری علیه روزنامه شرق و فیلم آنلاین به دلیل انتشار ادعاهایی درباره ارتباط مهران مدیری و موسسه ثامن الحجج برگزار شد.

قاضی پس از شنیدن توضیحات طرفین، حق را به مهران مدیری داد و دو رسانه یادشده را ملزم به انتشار تکذیبیه خبرها کرد.

اما؛ دقایقی پس از انتشار این خبر، مدیرمسئول روزنامه شرق در گفتگو با خبرگزاری ایلنا، با رد محکوم شدن روزنامه شرق در پی شکایت مهران مدیری در دادگاه گفت: اصلاً دادگاهی برگزار نشده و به پرونده نیز رسیدگی نشده است تا مشخص شود چه حکمی صادر می‌شود.

وی ادامه داد: اصولاً اگر کسی شکایت داشته باشد ابتدا شکایت خود را به دادسرا می‌برد و بعد در دادسرا بازپرس اظهارات دو طرف را می‌شنود و بعد اگر ادله قابل قبول بود، آن را به دادگاه ارجاع می‌دهد. پرونده شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق هنوز در مرحله اول است.

حال باید دید واقعیت چیست و چه زمانی نتیجه شکایت مهران مدیری از دو رسانه مذکور از سوی نهادهای مرتبط اعلام می شود.

گفتنی است؛ صبح روز سی‌ام تیر ماه، مهران مدیری به اتفاق وکیل خود، شخصاً در دادسرای رسانه حاضر شد تا شکایت خود علیه روزنامه شرق و فیلم آنلاین را پیگیری کند.

روزنامه شرق ۲۷ تیر ماه مطلبی را منتشر کرد و در این مطلب مدعی شد، مهران مدیری ـ بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون ـ علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن‌الحجج، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید