سردرگمی پیش از اولین بازی و دوگانه گسترش- ماشین سازی!

  • آرشیو
  • سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۱۷
    کد خبر :331312

ماجرای مالکیت باشگاه‌های خصوصی به یکی از عجیب ترین و جنجالی ترین موضوعات سال های اخیر فوتبال ایران مبدل شده و اتفاقاتی را رقم زده که در فوتبال جهان کمتر دیده می شود.

فصل گذشته باشگاه نفت تهران تقریبا وضعیت مشابهی داشت همانطور که در این فصل وضعیت باشگاههای سپیدرود و گسترش فولاد عجیب و باور نکردنی است!

کمتر از دو روز به آغاز مسابقاتی باقی مانده که با عنوان لیگ حرفه ای می شناسیم و البته روز جمعه در دومین روز از این مسابقات یک تیم در شهر تبریز باید میزبان استقلال خوزستان باشد اما به درستی هویت این تیم مشخص نیست!

زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد تصمیم گرفته امتیاز این تیم را با ماشین سازی عوض کند و به جای تیم آبی پوش ، سبزپوشان در لیگ برتر حاضر شوند اما سوال اینجاست که اگر قرار به جا به جایی بود چرا این اتفاق زودتر رخ نداد و در فاصله کمتر از ۳ روز به اولین مسابقه ، چه تیمی با چه رنگی و چه نامی مقابل استقلال خوزستان به میدان می رود؟

در صورت طی مراحل قانونی قرار است ماشین سازی با امتیاز گسترش در رقابت های لیگ برتر به میدان برود که در این صورت طبیعتا رنگ پیراهن تیم نیز سبز خواهد بود. اما ترکیب ماشین سازی متشکل از بازیکنان فعلی همین باشگاه است که در فصل گذشته در لیگ دسته اول حضور داشت یا اینکه بازیکنان گسترش با نام ماشین سازی به میدان می روند؟

از سوی دیگر چند روز پیش رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی و حسین خطیبی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شدند. حالا قرار است تیم حاضر در لیگ برتر با هدایت حسین خطیبی به میدان برود یا آنطور که نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد اعلام کرده تنها تغییر نام گسترش به ماشین سازی اتفاق افتاده و سرمربی این تیم فیروز کریمی است؟

البته این امکان وجود دارد که حالا با تغییر نام و جا به جایی امتیازات، برادران خطیبی مدیرعامل و سرمربی گسترش در فصل آتی لیگ دسته اول باشند. نکته جالب توجه اینکه حسن آذرنیا پیشکسوت فوتبال تبریز و سرپرست فصل گذشته گسترش هم به تراکتورسازی پیوسته و فعلا نام سرپرست ماشین سازی یا گسترش هم مشخص نیست!

این از عجایب بی نظیر فوتبال ایران نیست که یک تیم در فاصله ۳ روز به آغاز لیگ اسامی سرمربی ، سرپرست ، بازیکنان و حتی رنگ و هویت پیراهن خودش را نیز به درستی نمی شناسد؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید