قانون جدیدبازنشستگی شامل حال افشانی نمی شود/خرید وفروش پست نداریم

    کد خبر :331253

رئیس شورای شهر تهران گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان مصوب مجلس، شامل حال شهردار تهران نخواهد شد اما در خصوص معاونان وی اطلاعی ندارم.

به گزارش مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آیا مصوبه امروز مجلس سبب حذف افشانی از شهرداری خواهد شد، گفت: این مصوبه مشکلی برای شهردار تهران ایجاد نمی کند و شما هم مدام این موضوع را مطرح نکنید.

وی در خصوص اینکه آیا معاونان فعلی شهردار نیز شامل حال این مصوبه نخواهند شد، گفت: در خصوص معاونان اطلاع دقیقی ندارم.

هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص خرید و فروش پست در شهرداری گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و آن را رد می کنم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص انتصابات فامیلی در شهرداری نیز توضیح داد: بیشتر این انتصابات در دوره مدیریت ۱۲ ساله شهرداری بوده و به نظر می آید اول مدیران منتصب و بعد فامیل می شدند.

رئیس شورای شهر در خصوص تصویب دوفوریت واگذاری ملک از سوی شهرداری تهران به شورای عالی استان ها نیز توضیح داد: شورای عالی استان ها جایگاه مهمی دارد اما مکان مناسبی برای تشکیل جلساتشان نداشتند، بنابراین آقای الویری از شهردار تهران درخواست کرده بود مکانی را در اختیار این شورا قرار دهد و امروز دوفوریت حق بهره برداری از یک ساختمان ۲ هزار مترمربعی در خیابان بخارست به تصویب رسید تا بتواند به همه شوراهای کشور کمک کند.

وی با اشاره به گزارش سازمان آبفا در خصوص وضعیت آبی تهران نیز توضیح داد: در حال حاضر شرایط آب تهران نگران کننده نیست. همیشه مشکلاتی وجود داشته و باید مصرفمان را کنترل کنیم زیرا ما جزو کشورهای پرمصرف هستیم.

هاشمی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری در رابطه با برگزاری یکی از نمایشگاه های پرمخاطب نیز توضیح داد: من بارها طی تماس های تلفنی با مسئولان دولتی درخواست کردم برگزاری این نمایشگاه در داخل تهران ممنوع است و شهرداری نیز آمادگی برگزاری چنین نمایشگاه هایی را در شهر آفتاب دارد اما این اتفاق نیفتاده و من خود پیگیر عدم برگزاری نمایشگاه هستم.

وی در خصوص طرح تحقیق و تفحص از شهرداری نیز توضیح داد: این موضوع توسط برخی از نمایندگان مجلس و بدون اطلاع ما بوده و به شورا ربطی ندارد.

رئیس شورای شهر در پاسخ به پرسش خبرنگاران در رابطه با اینکه امکان دارد دوباره شما به عنوان گزینه شهرداری تهران مطرح شوید گفت: چرا باید چنین موضوعی مطرح شود. شهردار تهران بر اساس نظرات شورا عملکرد خوبی دارد، اصلا چنین موضوعی مطرح نیست و رئیس کمیته امداد به عنوان میهمان نیز این موضوع را به عنوان تعریف از میزان مطرح کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید