نتیجه نطرسنجی اخیر ان‌بی‌سی و وال استریت ژورنال: محبوبیت ترامپ پس از نشست هلسینکی افزایش یافته

    کد خبر :331179

بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها، محبوبیت دونالد ترامپ از زمان دیدارش با ولادیمیر پوتین در هلسینکی و کمپین او علیه “اخبار غلط” افزایش یافته است.

به گزارش بازتاب، به نقل از روزنامه اکسپرس، نطرسنجی اخیر ان‌بی‌سی و وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با رشد یک درصدی از نظرسنجی ماه ژوئن، شاهد افزایش بوده است.

فرد یانگ، تحلیلگر نظرسنجی افزایش محبوبیت ترامپ را مرتبط با پوشش رسانه‌ای او دانست و گفت: به نظر می‌رسد هرچه ترامپ بیشتر مورد انتقاد رسانه‌ها قرار می‌گیرد، افراد بیشتری از او حمایت می‌کنند.

در این نظرسنجی، ۵۳ درصد از جمهوری‌خواهان از عملکرد ترامپ در برابر روسیه حمایت کرده‌اند و این در حالی است که تنها ۶ درصد از دموکرات‌ها چنین نظری در خصوص رویکرد ترامپ داشته‌اند.

دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، همتای روس او، هفته گذشته در هلسینکی با یکدیگر دیداری خصوصی داشتند و پس از این دیدار در یک کنفرانس خبری مشترک شرکت کردند.

اظهارات ترامپ در این کنفرانس خبری و رویکردش در خصوص پوتین و روسیه او را با انتقادات بسیاری از سوی مقامات آمریکایی، از جمله جمهوری‌خواهان روبه‌رو کرد که در نهایت عقب‌نشینی و توجیهات او را درباره اشتباه لفظی در این نشست خبری به دنبال داشت.

گروهی از مقامات آمریکایی رفتار ترامپ در این نشست را “خائنانه” و “بدترین عملکرد یک رییس جمهور آمریکا” دانستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید