«هیلی» از فراگیری کارزار تحریم اسرائیل انتقاد کرد

    کد خبر :331065

نماینده آمریکا در سازمان ملل در ژستی مظلوم‎نمایانه مدعی شد بسیاری از کشورها چشم خود را به روی بی‎عدالتی که نسبت به رژیم صهیونیستی روا می‎شود، می‎بندند!

به گزارش بازتاب به نقل از سی‌بی‌ان، نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل، با سخنرانی در جمع «مسیحیان متحد برای اسرائیل» مدعی شد چه در شورای امنیت و چه در صحن سازمان ملل، دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اجازه رای دادن به لوایحی را نمی‌دهد که رژیم صهیونیستی را از بابت شرایط فلسطینیان مورد سرزنش قرار دهد.

وی همچنین مدعی شد در قانع کردن دیگر کشورها به رعایت احتیاط حین رای دادن به لوایحی که به درگیری میان فلسطینیان و اسرائیلی‌ها مربوط است، موفق بوده است.

هیلی همچنین با اشاره به لایحه اخیر سازمان ملل که بحث پیرامون نقش ادعایی حماس در اوضاع بحرانی نوارغزه را مجاز کرده است، مدعی شد: از حالا به بعد، دوره جدیدی در سازمان ملل آغاز خواهد شد و دیگر هر کشوری که با آمریکا آشنایی داشته باشد، می‌‌داند که فقط به سد کردن اقدامات ضداسرائیلی بسنده نمی‌کنیم بلکه آنهایی را که مسبب مشکلات هستند به مسؤلیت‌پذیری وامی‌داریم!

وی همچنین خواستار مقابله با جنبش تحریم‌ کالاهای رژیم صهیونیستی شد و گفت مقابله با این مسئله که به انگیزه رایجی برای دانشجویان و اساتید تبدیل شده، در قلب آمریکا و جنبش «مسیحیان متحد برای اسرائیل» قرار دارد.

نیکی هیلی در بخشی از اظهارات خود از بابت اینکه برخی کشورهای جهان به صراحت از نابودی رژیم صهیونیستی صحبت می‌کنند انتقاد کرد و مدعی شد کشورهای زیادی چشم خود را به روی بی‌عدالتی علیه این رژیم می‌بندند!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید