رابرت دنیرو به دنیای جوکرها پیوست

    کد خبر :330996

رابرت دنیرو در حال مذاکره است تا به خواکین فینیکس در فیلمی درباره جوکر ملحق شود.

فیلم بی عنوانی که قرار است توسط تاد فیلیپس درباره جوکر ساخته شود قصد دارد از حضور رابرت دنیرو هم بهره بگیرد.

منابع می‌گویند رابرت دنیرو در حال مذاکره است تا در این فیلم در نقش یک مجری برنامه‌های تلویزیونی ایفای نقش کند. وی عامل موثری است که موجب می‌شود شخصیتی که فینیکس نقش او را بازی می‌کند دچار جنون شده و به پرنس جنایت بدل شود.

دست اندرکاران این پروژه گفته‌اند فیلمنامه این فیلم با فیلم «سلطان کمدی» دنیرو پیوند زیادی دارد که درباره کمدینی است که یک مجری پرمخاطب تلویزیونی را می‌رباید تا به این وسیله مشهور شود. اکنون اگر دنیرو در نقش مجری بازی کند، نقش‌های او جابه جا می‌شوند.

فیلیپ از نویسندگان فیلمنامه این فیلم است و خودش کارگردانی این فیلم را برای کمپانی برادران وارنر انجام می‌دهد.

گفته شده جرد لتو که در فیلم «جوخه خودکشی» در نقش جوکر بازی کرده بود هنوز برای ایفای شخصیت جوکر در فیلم‌های مارول مورد نظر است. وقتی خبر حضور فینیکس در این فیلم منتشر شد درباره این که جرد لتو و شخصیت او که در دنیای مارول در نقش جوکر بازی کرده چه خواهند شد، توضیحی داده نشد.

لتو که قرار است در فیلم دوم «جوخه خودکشی» همچنان جوکر باقی بماند در این فیلم مستقل نقشی ندارد.

تولید این پروژه از اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود.

مانند فینیکس، رابرت دنیرو نیز نقشی در فیلم‌های ابرقهرمانی نداشت. آنچه او را به این فیلم پیوند می‌دهد این است که فیلیپس می‌خواست این فیلم به نوعی یادآور فیلم جنایی دهه ۱۹۸۰ باشد که دنیرو آن را خیلی خوب می‌شناسد.

«سلطان کمدی» پنجمین همکاری مارتین اسکورسیزی با رابرت دنیرو با بازی متفاوت جری لوییس در سال ۱۹۸۳ ساخته شد. این فیلم هجویه‌ای تیره و تار درباره رسانه و شهرت است که به وضوح با فیلم‌های پرشوری که اسکورسیزی تا به آن زمان ساخته بود تفاوت داشت. فیلم نامزد نخل طلای جشنواره فیلم کن هم شد.

دنیرو به تازگی بازی در فیلم جدید اسکورسیزی یعنی «ایرلندی» را به پایان برده و در آن در برابر آل پاچینو و جو پشی نقش‌آفرینی کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید