ذوالفقارنسب: انتخاب برترین‌ها به واقعیت نزدیک بود اما ملاحظاتی صورت گرفت/ جای بهترین پاسور را خالی می‌گذارم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۳۳
    کد خبر :330888

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد انتخاب برترین‌های فصل گذشته به واقعیت نزدیک بود، اما ملاحظاتی هم شده است.

بیژن ذوالفقارنسب درباره انتخاب برترین‌های لیگ هفدهم که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنانی که انتخاب شده‌اند، حق‌شان بوده یا نه، سخت است. انتخاب بازیکنان یعنی عملکرد یک سال فوتبال ایران. اینکه تقریبا همه بازیکنان از پرسپولیس و استقلال بوده‌اند، نشان دهنده توجه رسانه‌ها و کارشناسان به این دو تیم است. شاید در ذوب‌آهن بازیکنی بوده که خوب بازی کرده، اما دامنه تبلیغاتی درباره آنها فعال نیست.

وی با اشاره به انتخاب وحید امیری به عنوان مرد سال فوتبال ایران گفت: امیری به لحاظ فنی چه در پرسپولیس، لیگ قهرمانان آسیا و چه جام جهانی 2018 روسیه خوب بود. این فوتبالیست به لحاظ رفتار ورزشی هم جایگاه خوبی دارد و انتخابش به عنوان مرد سال فوتبال ایران را شایسته او می‌دانم.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: علیرضا بیرانوند هم یک سر و گردن هم بالاتر از دروازه‌بان‌های دیگر بود، البته این دیدگاه من است و شاید کارشناسان دیگر نظر دیگری بدهند. در مجموع، انتخاب برترین‌ها به واقعیت نزدیک است، هر چند که اعتقاد دارم ملاحظاتی صورت گرفته است تا نفرات بین سرخابی‌ها تقسیم شود. شما بین برترین‌ها کمتر بازیکنی غیر از این دو تیم می‌بینید.

به گزارش تسنیم ،ذوالفقارنسب در خصوص ناراحتی محسن مسلمان از انتخاب نشدن به عنوان بهترین پاسور گفت: ما باید بهترین پلی‌میکر را انتخاب کنیم، بازیکنی که طبیعتا پاس گل هم می‌دهد، اما چند سالی است که در فوتبال‌مان پلی‌میکر خوب نداریم. جپاروف بازیکن خوبی بود، اما در مورد مسلمان فاکتورهای دیگر هم لازم بود. اگر من بودم، جای پلی‌میکر را خالی می‌گذاشتم، چون بازیکنی با فاکتورهایی که گفتم، نداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید