محسن حاجی‌پور: فقط به موفقیت در مسابقات جهانی بوداپست فکر می‌کنم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۴۳
    کد خبر :330865

فرنگی کار وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان گفت: امیدوارم در مسابقات جهانی بوداپست مشکلی برای افتخار آفرینی من و سایر ملی‌پوشان پیش نیاید تا بتوانیم به آنچه که استحقاقش را داریم، برسیم.

محسن حاجی‌پور، فرنگی کار وزن 63 کیلوگرم کشورمان اظهار داشت: از آمادگی بالایی برخوردار هستم و از نظر جسمانی و روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم. البته مصدومیت‌هایی از گذشته دارم اما با توجه انگیزه بسیار بالایی که دارم، این مصدومیت ها اصلا به چشم نمی‌آیند و نمی‌توانند مانعی برای رسیدن به هدفم باشند.

وی تصریح کرد: کادرفنی تیم ملی از افرادی کاربلد و با اخلاق تشکیل شده است که همین امر موجب شده تا رابطه بسیار صمیمانه‌ای بین مربیان و کشتی گیران برقرار شود. تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حال حاضر از اتحاد و انسجامی مثال زدنی برخوردار است.

وی تاکید کرد: علی اشکانی و اعضای کادرفنی تیم ملی زحمات زیادی را برای کشتی گیران می‌کشند و در این مدت علاوه بر مسائل فنی، در بالا بردن انگیزه ملی پوشان برای افتخارآفرینی در مسابقات آینده نیز بسیار تاثیر گذار بوده‌اند و روز به روز شرایط بهتری را برای ملی پوشان فراهم می‌کنند. خوشبختانه همه چیز برای افتخار آفرینی در مسابقات آتی مهیا است. اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم که طی این مدت با کمک کادرفنی روی نقاط ضعف و قوت خود کار کرده‌ایم و امیدوارم که مزد زحمات خود را بگیریم.

حاجی‌پور اظهار داشت: به بی مهری‌های گذشته فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم تا از آن‌ها به عنوان تجربه‌ای برای پیشرفت خود استفاده کنم. قدر فرصت به دست آمده را می‌دانم و می‌خواهم حق خود را از کشتی بگیرم. کشتی دوستان می‌دانند که چقدر برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کرده‌ام؛ شاید هر کس دیگری جای من بود، تا کنون از کشتی خداحافظی کرده بود اما من ماندم و تلاش کردم تا دوبنده تیم ملی را به دست بیاورم زیرا معتقدم که حق من رسیدن به مدال‌های جهانی و المپیک است و تا حق خود را از این رشته ورزشی نگیرم، آرام نخواهم گرفت.

دارنده مدال برنز آسیا تصریح کرد: تمام تلاش خود را در تمرینات تیم ملی به کار گرفته‌ام تا بتوانم با کمک کادرفنی به بالاترین مرز آمادگی در رقابت‌های جهانی برسم و خوش رنگ‌ترین مدال را از آن خود سازم. خوشبختانه سایر اعضای تیم ملی کشورمان نیز در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و همین امر باعث می‌شود تا ملی پوشان از یکدیگر انرژی مثبت دریافت کنند که البته دلیل این امر مدیریت خوب آقای اشکانی و کادرفنی بوده است.

وی تاکید کرد: با توجه به ملی‌پوشانی که در کنار تیم هستند و با انگیزه‌ای که بین کشتی گیران وجود دارد، به نظر من این تیم پتانسیل تاریخ ساز شدن را نیز دارد و امیدوارم که در مسابقات جهانی بوداپست مشکلی برای افتخار آفرینی من و سایر ملی‌پوشان پیش نیاید تا بتوانیم به آنچه که استحقاقش را داریم، برسیم.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت اردوها نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده است که جا دارد از آقای رسول خادم تشکر کنم که با وجود اجحاف و ناملایمتی هایی که وزارت ورزش نسبت به کشتی داشته است، اما آقای خادم همواره شرایط رفاهی اردوها را در حد بسیار مطلوبی نگه داشته اند.

این کشتی‌گیر مازندرانی کشورمان در ادامه گفت: هرگز تعیین نمی‌کنم که تا چه زمانی کشتی خواهم گرفت اما این را می‌دانم که هنوز با این رشته ورزشی کار دارم و آنقدر تلاش خواهم کرد تا به آنچه که لیاقتش را دارم، برسم. در حال حاضر نیز فقط به موفقیت در مسابقات جهانی بوداپست فکر می‌کنم و یقین دارم که اگر مشکل خاصی پیش نیاید، قطعا به مدال جهانی خواهم رسید. پس از آن نیز تلاش می‌کنم تا روی یکی از سکوهای رقابت های المپیک 2020 توکیو قرار بگیرم.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از قهرمانان جهان و المپیک را در مسابقات مختلف شکست داده‌ام اما خودم هنوز به مدال جهانی نرسیده‌ام. خوشبختانه امسال موقعیتی پیش آمده است تا بتوانم به آنچه که استحقاقش را دارم، برسم و بی شک به سادگی از کنار این فرصت طلایی نخواهم گذشت. موفقیت در رقابت‌های جهانی بوداپست شروعی برای افتخار‌آفرینی در رقابت‌های دیگر خواهد بود.

عضو تیم ملی کشورمان در رقابت های جهانی 2011 استانبول تاکید کرد: تعداد مدعیان این وزن بسیار زیاد است و کشتی گیران عنوان دار و مطرحی در رقابت‌های جهانی بوداپست به روی تشک خواهند آمد اما یقین بدانید که سخت‌ترین حریف برای تمام آن‌ها خواهم بود و از هیچ تلاشی برای افتخار آفرینی در بوداپست دریغ نخواهم کرد.

به گزارش تسنیم ،قهرمان ارتش های جهان تصریح کرد: از وزارت ورزش توقع دارم که نگاه ویژه‌ای به رشته پرافتخار کشتی داشته باشد. نمی‌دانم بی توجهی وزارت ورزش مغرضانه است یا دلیل دیگری دارد اما این موضوع باعث شده است تا برخی از ملی پوشان دلسرد و بی انگیزه شوند. از این همه بی توجهی نسبت به افتخار آفرینی های کشتی گیران تعجب می‌کنم. چرا قهرمانی نوجوان و جوانان کشورمان به چشم مسئولین ورزشی کشورمان نیامد؟ طی چند ماه اخیر بیش از سی بار پرچم پر افتخار کشورمان توسط کشتی گیران به اهتزاز در آمده است و تمام دنیا به احترام پرچم و سرود کشورمان سکوت کرده و از جای خود برخاسته‌اند. اصلا مگر توجه به کشتی گیران چقدر هزینه بردار است؟ قهرمانان این رشته ورزشی توقعات زیادی ندارند و مسئولین ورزشی کشورمان با یک نگرش صحیح و منصفانه می‌‌توانند توقعات ورزشکاران این رشته پرافتخار را برآورده کنند. مسئولین باید توجه داشته باشند که کشتی گیران کشورمان در طول تاریخ همواره در شرایط نامساعد اقتصادی و سیاسی توانسته اند تا دل مردم را شاد کنند.

وی در پایان تاکید کرد: خیلی‌ها به من انگیزه داده‌اند و باعث دلگرمی ام شده اند که جا دارد از آنها تشکر کنم. همچنین از مردم عزیز کشورمان تقاضا دارم ما ورزشکاران را کنند تا بتوانیم در مسابقات جهانی پرچم پر افتخار کشورمان را بالا ببریم و با دست پر به کشورمان برگردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید