احتمال بازگشت بونوچی به یوونتوس با وجود دریافت پیشنهاد از من‌یونایتد و PSG

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۸
    کد خبر :330837

مدافع میانی میلان ممکن است به تیمی برگردد که تابستان فصل گذشته با دلخوری از آن جدا شد.

طبق جدیدترین گزارش‌های رسانه‌های ایتالیایی از جمله اسپورت ایتالیا و کالچو مرکاتو، لئوناردو بونوچی ممکن است بازگشتی احساسی به تورین داشته باشد چرا که مؤسسه الیوت،‌ مالک آمریکایی جدید باشگاه میلان در آستانه آغاز مذاکراتی با فابیو پاراتیچی مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس قرار دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بونوچی پس از تجربه یک فصل ناموفق در میلان که اوج دستاوردش کسب سهمیه لیگ اروپا بود، شخصاً از بازگشت به یووه استقبال می‌کند و این در حالیست که او تابستان سال گذشته به دنبال اختلافاتی که با ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس داشت، ناگهان تصمیم به جدایی از بانوی پیر گرفت و این تیم را ترک کرد.

از مدتی پیش شایعه رفتن بونوچی از میلان به گوش می‌رسد به خصوص که با پول فروش او روسونری می‌تواند بخشی از مشکلات مالی بزرگش را حل و نظر یوفا را در خصوص عمل به قانون بازی جوانمردانه مالی جلب کند. از منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن هم به عنوان دو مشتری اصلی بونوچی یاد و گفته می‌شد که نمایندگان بونوچی هم طی هفته‌های اخیر مذاکراتی را با مدیران PSG آغاز کرده‌اند.

به گزارش تسنیم ،در این میان برخی رسانه‌ها هم مدعی شده‌اند که یوونتوس ممکن است برای پس گرفتن بونوچی از میلان، گونسالو ایگواین را به این تیم پیشنهاد دهد، بازیکنی که میلان برای تقویت خط حمله‌اش نسبت به خرید آن ابراز تمایل کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید