حرمت پیشکسوتان رعایت نشد/ در پایه‌ها تولید بازیکن نداریم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :330833

پیشکسوت استقلال گفت: در مراسم برترین ها، حرمت پیشکسوتان رعایت نشد و خیلی از آنها از رفتار مسئولان دلگیر شدند.

حسن روشن در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: باید بپذیریم شرایط این روزهای آبی پوشان خیلی خوب نیست. تغییرات زیاد، رفتن بازیکنان و نبود تمامی نفرات استقلال در اردو به ضرر این تیم خواهد شد.

وی تاکید کرد: وقتی تیمی اردو برگزار می کند باید تمامی نفراتش کامل باشد تا بتواند یک اردوی مناسب را برگزار کند اما چنین اتفاقی برای استقلال رخ نداد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا سرپرست جدید باشگاه استقلال می تواند شرایط را از این وضعیت خارج کند، گفت: او از استقلالی های قدیم است و اعتقاد دارم با کمک پیشکسوتان و حمایت هواداران می تواند آرامش را به اردوی استقلال بازگرداند.

به گزارش مهر ،وی با انتقاد از عدم عملکرد صحیح تیم های پایه گفت: متاسفانه برخلاف تمام فوتبال دنیا در ایران به پایه ها اهمیت زیادی داده نمی شود. تولید فوتبالیست از تیم های پایه شروع می شود، بنابراین نقش کسانی که در تیم های پایه به پرورش بازیکنان می پردازند بسیار مهم است، ولی این در فوتبال ما وجود ندارد و تیم های بزرگ مجبورند با رقم های بسیار گران بازیکنان را از دیگر تیم ها بخرند و از آنها استفاده کنند اما اگر بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و مناسب تیم های پایه خود را تقویت کنیم، از استعدادهایی که وجود دارد به بهترین وجه استفاده خواهد شد.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از رفتاری که در مراسم برترین ها نسبت به پیشکسوتان به وجود آمد، گفت: متاسفانه حرمت پیشکسوتان را رعایت نکردند و همه از این موضوع بسیار ناراحت بودند. جای تعجب دارد که پیشکسوت دعوت می کنند اما او نمی داند باید کجا برود، کجا بنشیند و اصلا برای چه دعوت شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید