ترامپ برای پاسخ به روحانی، از ظریف کپی برداری کرد: هرگز آمریکا را تهدید نکن!

    کد خبر :330500

دونالد ترامپ در تازه ترین توئیت خود از سخنان محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران که چندی پیش خطاب به آمریکایی ها گفته بود «هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید» کپی برداری کرد.

به گزارش انتخاب، رئیس جمهوری آمریکا دقایقی پیش در حساب توئیتر شخصی خود با نوشتن حروفی بزرگ و واکنشی انفعالی به هشدارهای حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، نوشت: هرگز و هیچ وقت دوباره آمریکا را تهدید نکنید.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه توئیت خود در باره سخنان دیروز روحانی که تاکید کرده «آمریکایی ها باید خوب بفهمند صلح با ایران مادر صلح ها و جنگ با ایران مادر جنگ هاست» را به خشم آورده بود، نوشت: یا اینکه پیامدهای آن را متحمل خواهید شد مانند آنچه که پیشتر و درخلال تاریخ اندکی متحمل شده اند.
ترامپ در ادامه افزوده است: ما کشوری نیستیم که گفته های خشونت آمیز و مرگ شما را تحمل کنیم.
روحانی روز یکشنبه در همایش روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور که در مرکز مطالعات وزارت امور خارجه برگزار شد، با بیان اینکه توطئه آخر آمریکا، تلاش برای خسته کردن ملت ایران است، تصریح کرد: بدانید، ملت ایران آقاست و هرگز نوکر کسی نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه «تنگه های زیادی داریم، تنگه هرمز فقط یکی از آنهاست»، افزود که قادر نیستید ایرانیان را علیه امنیت و منافع ایران تحریک کنید.
رییس جمهوری اظهار کرد: به ملت ایران اعلام جنگ می کنید و دم از حمایت می زنید؟ در همه منطقه پهن شده اید، معنای حرف هایتان را بفهمید.
روحانی تاکید کرد: آمریکایی ها باید خوب بفهمند که صلح با ایران مادر صلح ها و جنگ با ایران مادر جنگ هاست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید