رستاک: اجازه ندادند به دورهمی و خندوانه بروم

    کد خبر :330483

رستاک گفت: سال‌هاست در حال پرس‌و‌جو هستیم که چرا نمی‌توانم به شبکه نسیم بیایم اما هیچ دلیلی ندارند، جواب قانع‌کننده‌ که پیشکش.

رستاک حلاج، خواننده موسیقی پاپ که در سال‌اخیر طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است، نوروز امسال تیتراژ ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سینما را به همراه کامران تفتی خواند و در این برنامه حضور هم داشت ولی عجیب است که می‌گوید اجازه حضور در شبکه نسیم را به او نمی‌دهند.

این خواننده درباره همکاری‌اش با کامران تفتی به صبا گفت: دو سه سالی می‌شود که با کامران رفاقتی داریم؛ هم من به صدا و سبک‌وسیاق موسیقی کامران علاقه‌مند هستم و هم کامران نسبت به من محبت دارد بنابراین تصمیم داشتیم در یک فرصت مناسب باهم همکاری داشته باشیم. یکی از دوستان مشترکمان یعنی حسین غیاثی ترانه‌ای برای عید نوشت و احساس کردیم فرصت خوبی است و درنهایت این همکاری به سرانجام رسید.

این خواننده در خصوص برخورد متفاوت شبکه‌های تلویزیونی گفت: حقیقتا آن‌قدر اتفاقات عجیب و غریبی برایم افتاده است که دیگر پیگیری نمی‌کنم. مثلا تصور کنید من در شبکه دو در حال خواندن تیتراژ زنده هستم اما هنوز به من اجازه حضور در شبکه نسیم را نداده‌اند. سال‌هاست در حال پرس‌و‌جو هستیم که چرا نمی‌توانم به شبکه نسیم بیایم اما هیچ دلیلی ندارند، قانع‌کننده‌ که پیشکش. یعنی بدون هیچ دلیلی من اجازه حضور در شبکه نسیم را ندارم!

وی افزود: دو بار برنامه «دورهمی» از من دعوت کرده و یک بار برنامه «خندوانه» اما اجازه حضور در آن شبکه را ندارم. این خیلی جالب است، من که مجوز رسمی دارم، کنسرت برگزار می‌کنم و در شبکه‌های دیگر صدا و تصویرم روی آنتن می‌رود اجازه حضور در یک شبکه دیگر را ندارم. گمان می‌کنم پیگیری کردن این موضوع کمی کودکانه باشد و فقط به کار خودم ادامه می‌دهم.

او در پاسخ به این سوال که عدم حضورش در شبکه نسیم براساس سلیقه، سبک و گونه موسیقی شما است یا خیر، گفت: خیر. حتی ماجرا سبک و سلیقه نیست؛ سطحی‌تر از این حرف‌هاست!

این خواننده در انتقاد به وضعیت موسیقی پاپ نیز گفت: وضعیت موسیقی امروز من را غمگین می‌کند؛ غمگین می‌شوم وقتی موسیقی روحوضی با رنگ‌ولعاب کمی مدرن‌تر مد می‌شود؛ موسیقی‌ای که شاید زمانی در ختنه‌سوران اجرا می‌شد و مردم را خوشحال می‌کرد! امروز در حال پر کردن استیج است.

ایران آرت: متاسفم اما ما تلاشمان را کردیم و از این تلاش هم دست برنمی‌داریم؛ نسل من، نسلی است که سعی کردند برای مخاطبانشان احترام قائل باشند، خوانندگان همچون سیامک عباسی، سینا حجازی و… تلاششان را کردند و پرروتر از این هستیم که دست برداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید