بوگاتی هم برای شیرون به دلیل نقص فنی فراخوان داد !

  • خودرو
  • دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸
    کد خبر :330260

خبر بدی برای دو مالک بوگاتی شیرون در آمریکا داریم زیرا هایپرکارهای این دو نفر فراخوان شده‌اند. بنا به گزارش موسسه ملی ایمنی ترافیک بزرگراهی، محافظ گرمایی طراحی شده برای کیسه‌های هوای جانبی شاید به‌صورت کامل نصب نشده باشد. اگر این وسیله ایمنی باز شود گرمای تولید شده در شرایط خاص دمایی می‌تواند عملکرد کیسه هوا را تحلیل ببرد.

این کیسه‌های هوای جانبی در کارخانه‌ای رومانیایی ساخته شده اند. بنا به گفته NHTSA، بوگاتی این مشکل را در زمان تست باز شدن کیسه هوا تحت شرایط دمای بالا کشف کرده است. این شرکت اثرات سوختگی را نزدیک ژنراتور گاز کیسه هوا مشاهده کرده است. بررسی‌های بیشتر نشان داده‌اند که سیستم‌های ایمنی کلیدی به‌صورت نامناسبی سپر گرمایی ژنراتور گاز را ساخته است.

دو شیرون فراخوان شده در آمریکا جای نگرانی ندارند. دکترهای پروازی بوگاتی با مشتریان تماس خواهند گرفت و تعمیرات لازم را انجام خواهند داد. تعمیر این مشکل شامل حمل صندلی‌ها به کارخانه بوگاتی در فرانسه به منظور بررسی بیشتر است. مدل‌هایی که کیسه‌های هوای معیوب داشته باشند برای تعمیر کامل به کارخانه تأمین‌کننده فرستاده می‌شوند. همانند هر فراخوان معمول دیگر، این فرایند هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت.

بحث ایمنی در هایپرکارها اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد زیرا اگر اشتباهی رخ دهد احتمالاً در سرعت‌های بالا مرگ‌آور خواهد بود. بوگاتی در حال حاضر روی نسخه گیراتری از شیرون با نام دیوو کار می‌کند. گفته شده این خودرو قیمت چشمگیر 5.8 میلیون دلاری خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید