جدیدترین اخبار
۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲ اجتماعی کد خبر :330254
توسط سازمان فاوای شهرداری تهران در ۳ ماهه نخست امسال صورت گرفت

پاسخگویی به ۱۶۰ هزار پرسش شهروندان درباره «طرح ترافیک جدید» و «تهران من»

مرکز تماس‌های سازمان فاوای شهرداری تهران از ۲۶ اسفند سال ۹۶ تا پایان خرداد ماه سال جاری بیش از ۱۴۲ هزار تماس ، ۷۰۰۰ ایمیل و ۱۰ هزار تیکت در حوزه سامانه «تهران من» و «طرح ترافیک جدید» را پاسخگو بوده است.

مرکز تماس‌ها یا Help Desk این سازمان با همراهی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران از زمان راه‌اندازی طرح ترافیک جدید، بخشی اختصاصی برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان و رفع مشکلات و دریافت پیشنهاد و انتقادات آن‌ها راه‌اندازی کرده است.

سازمان فاوای شهرداری تهران بلافاصله پس از راه‌اندازی طرح ترافیک جدید به جانمایی و استقرار کارشناسان این تیم پشتیبانی در ساختمانی مجزا از ساختمان اصلی سازمان و تأمین نیروی انسانی و تجهیزات آن پرداخت. تیم پشتیبانی مستقر در مرکز تماس، تلفیقی از کارشناسان سازمان فاوا و معاونت حمل و نقل و ترافیک و به‌ ویژه شرکت مترو و سازمان پایانه‌ها هستند.

پل‌های ارتباطی شهروندان با سازمان فناوری شهرداری تهران شامل تماس با ۱۳۷ داخلی ۵، ثبت «تیکت» یا متن درخواست در قسمت پشتیبانی سامانه تهران من و ارسال ایمیل است. همچنین کاربران دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیز از طریق ثبت CTS با سازمان در ارتباط هستند.

این مرکز به‌طور میانگین در روزهای کاری به ۲۵۰۰ تماس و در روزهای غیرکاری به ۶۰۰ تماس پاسخ داده است. همچنین تاکنون بیش از ۱۰هزار تیکت از سوی شهروندان در سامانه ثبت شده است و نیز بالغ بر ۷۰۰۰ ایمیل دریافت شده که تمامی آن به‌روز پاسخ داده می‌شود که با احتساب تماس های تلفنی آماری حدود ۱۶۰ هزار پاسخگویی را شامل می شود.

همچنین درصد تماس‌های بدون پاسخ در حال حاضر به کمتر از ۲درصد رسیده است. این آمار به دلیل اختلالات سیستمی و مخابراتی در ابتدای راه‌اندازی مرکز تماس ۳ الی ۴ برابر میزان فعلی بود.

به گزارش ایسنا،بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، قابل ذکر است شهروندان در برقراری ارتباط با سازمان فاوای شهرداری تهران انتقادات و پیشنهادهای خود را نیز به شهرداری منتقل کرده‌اند که شامل مواردی همچون امکان ارتباط تماس از شهرستان به ۱۳۷ تهران، پرداخت عوارض نوسازی و پسماند برای املاک داخل طرح (مستأجرین)، ارائه تمهیدات برای افرادی که محل کارشان واقع در طرح ترافیک است (کارمندان دولتی)، تمدید طرح ارشادی (شارژ حساب و عدم نیاز به رزرو)، امکان عودت روزانه، تسهیل استرداد وجه (افزایش دفاتر و تسهیل در تکمیل فرم) و امکان ارائه سند معتبر مالی بابت تردد خودروها و… بوده است.

Ad

روی خط خبر

  • سقوط یک جت سوئدی به دلیل برخورد با پرندگان
  • به نفع ایران است برنامه هسته‌ای خود را احیا نکند
  • واکنش وزیر فرهنگ به تجمع پرحاشیه قم
  • الجزیره: بحران‌های موجودیتی برای جمهوری اسلامی چیز جدیدی نیست
  • دردسرهای خروج ام‌تی‌ان از ایران
  • وزیر دفاع: آمریکا را بی‌اعتبار کرده‌ایم
  • پاسخ آشنا به طلبه‌ی پلاکارد به دست حاشیه‌ساز
  • افزایش ناگهانی قیمت آزمون ‏IELTS‏ را قطعا از طریق وزارت علوم پیگیری می‌کنیم
  • کاهش محدودیت‌های محصوران طی هفته گذشته
  • فیلم چند هزار دلاری ژاپنی چند میلیون دلار فروخت
  • کشف ۱۶۰ میلیارد آلومینیوم احتکار شده در قم
  • از زشت‌ترین موجود دنیا چه می‌دانید؟
  • ۵ نکته درباره آقازاده جنجالی این روزها: از عقده های سرکوب شده تا صداقتی که آقازاده های دیگر ندارند!
  • آیا پراید ۴۰ میلیونی می‌شود؟
  • کلاه برداری در آزمون آیلتس به بهانه افزایش قیمت دلار
  • یاد معمار ایرانی زنده می‌شود/ مرور «خاطرات کاغذی»
  • سقوط هواپیمای شناسایی ائتلاف سعودی در جیزان
  • کشورهای اروپایی سرنشینان دیکوتی را نپذیرند
  • یورش داعش به «طوزخورماتو» در عراق/شماری کشته و زخمی شدند
  • لیبرمن: عباس می‌خواهد اسرائیل را به جنگ با حماس بکشاند
  • رسوایی‌های کشیشان، پاپ را وادار به واکنش کرد
  • حمله توپخانه ای و موشکی رژیم سعودی به غیرنظامیان یمنی در رازح
  • کشف ۹ هزار بطری مشروبات الکلی
  • مطالبه ۴۵۰ میلیاردی ساتبا از دولت
  • گلایه آیت‌الله مکارم از تجمع قم در جمع فرماندهان سپاه
  • تقلب‌های عجیب در بازار عید قربان!
  • اخلال سایت های فروش خودرو صدای نمایندگان هم درآورد
  • «تئاتر شهر» همچنان در تسخیر «سیاه‌چادرها»
  • اعضای شورای پنجم همدلی افراطی دارند/تأکید بر ثبات مدیریت شهری
  • نامزدهای دهمین جشن سینمای مستند ایران معرفی شدند