جدیدترین اخبار
۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲ اجتماعی کد خبر :330254
توسط سازمان فاوای شهرداری تهران در ۳ ماهه نخست امسال صورت گرفت

پاسخگویی به ۱۶۰ هزار پرسش شهروندان درباره «طرح ترافیک جدید» و «تهران من»

مرکز تماس‌های سازمان فاوای شهرداری تهران از ۲۶ اسفند سال ۹۶ تا پایان خرداد ماه سال جاری بیش از ۱۴۲ هزار تماس ، ۷۰۰۰ ایمیل و ۱۰ هزار تیکت در حوزه سامانه «تهران من» و «طرح ترافیک جدید» را پاسخگو بوده است.

مرکز تماس‌ها یا Help Desk این سازمان با همراهی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران از زمان راه‌اندازی طرح ترافیک جدید، بخشی اختصاصی برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان و رفع مشکلات و دریافت پیشنهاد و انتقادات آن‌ها راه‌اندازی کرده است.

سازمان فاوای شهرداری تهران بلافاصله پس از راه‌اندازی طرح ترافیک جدید به جانمایی و استقرار کارشناسان این تیم پشتیبانی در ساختمانی مجزا از ساختمان اصلی سازمان و تأمین نیروی انسانی و تجهیزات آن پرداخت. تیم پشتیبانی مستقر در مرکز تماس، تلفیقی از کارشناسان سازمان فاوا و معاونت حمل و نقل و ترافیک و به‌ ویژه شرکت مترو و سازمان پایانه‌ها هستند.

پل‌های ارتباطی شهروندان با سازمان فناوری شهرداری تهران شامل تماس با ۱۳۷ داخلی ۵، ثبت «تیکت» یا متن درخواست در قسمت پشتیبانی سامانه تهران من و ارسال ایمیل است. همچنین کاربران دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیز از طریق ثبت CTS با سازمان در ارتباط هستند.

این مرکز به‌طور میانگین در روزهای کاری به ۲۵۰۰ تماس و در روزهای غیرکاری به ۶۰۰ تماس پاسخ داده است. همچنین تاکنون بیش از ۱۰هزار تیکت از سوی شهروندان در سامانه ثبت شده است و نیز بالغ بر ۷۰۰۰ ایمیل دریافت شده که تمامی آن به‌روز پاسخ داده می‌شود که با احتساب تماس های تلفنی آماری حدود ۱۶۰ هزار پاسخگویی را شامل می شود.

همچنین درصد تماس‌های بدون پاسخ در حال حاضر به کمتر از ۲درصد رسیده است. این آمار به دلیل اختلالات سیستمی و مخابراتی در ابتدای راه‌اندازی مرکز تماس ۳ الی ۴ برابر میزان فعلی بود.

به گزارش ایسنا،بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، قابل ذکر است شهروندان در برقراری ارتباط با سازمان فاوای شهرداری تهران انتقادات و پیشنهادهای خود را نیز به شهرداری منتقل کرده‌اند که شامل مواردی همچون امکان ارتباط تماس از شهرستان به ۱۳۷ تهران، پرداخت عوارض نوسازی و پسماند برای املاک داخل طرح (مستأجرین)، ارائه تمهیدات برای افرادی که محل کارشان واقع در طرح ترافیک است (کارمندان دولتی)، تمدید طرح ارشادی (شارژ حساب و عدم نیاز به رزرو)، امکان عودت روزانه، تسهیل استرداد وجه (افزایش دفاتر و تسهیل در تکمیل فرم) و امکان ارائه سند معتبر مالی بابت تردد خودروها و… بوده است.

Ad

Ad

روی خط خبر

  • جزئیات عملیات ۱۰ میلیارد تومانی برای فراری دادن متهم فساد نفتی
  • بن سلمان آمریکایی‌ها را با حرکت دست به چالش طلبید
  • محورهای دیدار وزیر خارجه چین با رئیس‌جمهوری افغانستان
  • ابراهیم کالین: آمریکا نمیتواند جنگنده های F-۳۵ را به ترکیه ندهد
  • آنکارا بر ادامه عملیات‌هایش در شمال عراق تاکید کرد
  • واکنش اردن به تصمیم استرالیا درباره قدس
  • سناتور ارشد روس: آمریکا می خواهد پیمان INF را از بین ببرد
  • یک جنگنده اوکراینی سقوط کرد/ خلبان کشته شد
  • آمادگی کردها برای همکاری با دمشق به منظور دفع خطر ترکیه
  • وزیر خارجه ترکیه با نخست‌وزیر قطر دیدار کرد
  • محمد آل ثانی: شورای همکاری شورایی بی‌دندان است
  • محنت بیماران صعب‌العلاج در دوران تحریم‌ها
  • زبان بدن ماکرون؛ عواطف منفی، رنجش و نارضایتی
  • یک‌میلیارد دلار ارز دیجیتال به سرقت رفته است
  • وزیر رفاه دولت احمدی‌نژاد از زندان آزاد شد
  • دانشگاه بریتانیایی خطاب به دانشجوی ایرانی: به خانه برو و پول نقد بیاور!
  • ترامپ وزیر کشور آمریکا را اخراج کرد
  • احمد ابراهیمی دستیار ویژه وزیر صنعت شد
  • خطای رحیم‌پور ازغدی کجاست؟
  • ظریف: با آمریکا درباره برنامه دفاع موشکی‌مان مذاکره نمی‌کنیم
  • ۸۰ نفر بازداشت شدند/ درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان/یک زن کشته شد
  • معترضان بلژیکی علیه نخست‌وزیر درحال تظاهرات هستند
  • واکنش عضو ساف به اقدام ضد فلسطینی استرالیا
  • مذاکره با دولت دونالد ترامپ بی فایده است
  • افزایش همکاری میان تهران و دهلی نو به نفع دو کشور و منطقه است
  • بررسی ۱۰ سناریو برای کنترل مصرف بنزین
  • ایران عضو اتحادیه راه‌آهن‌های CIA شد
  • توافق مهم تجارت آزاد اروپا و ژاپن/ایجاد بزرگترین منطقه آزاد جهان
  • قیمت خودرو امروز ۲۴ آذر ۹۷/ بی ثباتی قیمت‌ها در بازار خودرو
  • مدیر گاج: ما سنگ کف رودخانه هستیم؛ سبزی لب آب نیستیم که یک شبه رشد کرده باشیم!
  • Ad