جدیدترین اخبار
۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲ اجتماعی کد خبر :330254
توسط سازمان فاوای شهرداری تهران در ۳ ماهه نخست امسال صورت گرفت

پاسخگویی به ۱۶۰ هزار پرسش شهروندان درباره «طرح ترافیک جدید» و «تهران من»

مرکز تماس‌های سازمان فاوای شهرداری تهران از ۲۶ اسفند سال ۹۶ تا پایان خرداد ماه سال جاری بیش از ۱۴۲ هزار تماس ، ۷۰۰۰ ایمیل و ۱۰ هزار تیکت در حوزه سامانه «تهران من» و «طرح ترافیک جدید» را پاسخگو بوده است.

مرکز تماس‌ها یا Help Desk این سازمان با همراهی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران از زمان راه‌اندازی طرح ترافیک جدید، بخشی اختصاصی برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان و رفع مشکلات و دریافت پیشنهاد و انتقادات آن‌ها راه‌اندازی کرده است.

سازمان فاوای شهرداری تهران بلافاصله پس از راه‌اندازی طرح ترافیک جدید به جانمایی و استقرار کارشناسان این تیم پشتیبانی در ساختمانی مجزا از ساختمان اصلی سازمان و تأمین نیروی انسانی و تجهیزات آن پرداخت. تیم پشتیبانی مستقر در مرکز تماس، تلفیقی از کارشناسان سازمان فاوا و معاونت حمل و نقل و ترافیک و به‌ ویژه شرکت مترو و سازمان پایانه‌ها هستند.

پل‌های ارتباطی شهروندان با سازمان فناوری شهرداری تهران شامل تماس با ۱۳۷ داخلی ۵، ثبت «تیکت» یا متن درخواست در قسمت پشتیبانی سامانه تهران من و ارسال ایمیل است. همچنین کاربران دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیز از طریق ثبت CTS با سازمان در ارتباط هستند.

این مرکز به‌طور میانگین در روزهای کاری به ۲۵۰۰ تماس و در روزهای غیرکاری به ۶۰۰ تماس پاسخ داده است. همچنین تاکنون بیش از ۱۰هزار تیکت از سوی شهروندان در سامانه ثبت شده است و نیز بالغ بر ۷۰۰۰ ایمیل دریافت شده که تمامی آن به‌روز پاسخ داده می‌شود که با احتساب تماس های تلفنی آماری حدود ۱۶۰ هزار پاسخگویی را شامل می شود.

همچنین درصد تماس‌های بدون پاسخ در حال حاضر به کمتر از ۲درصد رسیده است. این آمار به دلیل اختلالات سیستمی و مخابراتی در ابتدای راه‌اندازی مرکز تماس ۳ الی ۴ برابر میزان فعلی بود.

به گزارش ایسنا،بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، قابل ذکر است شهروندان در برقراری ارتباط با سازمان فاوای شهرداری تهران انتقادات و پیشنهادهای خود را نیز به شهرداری منتقل کرده‌اند که شامل مواردی همچون امکان ارتباط تماس از شهرستان به ۱۳۷ تهران، پرداخت عوارض نوسازی و پسماند برای املاک داخل طرح (مستأجرین)، ارائه تمهیدات برای افرادی که محل کارشان واقع در طرح ترافیک است (کارمندان دولتی)، تمدید طرح ارشادی (شارژ حساب و عدم نیاز به رزرو)، امکان عودت روزانه، تسهیل استرداد وجه (افزایش دفاتر و تسهیل در تکمیل فرم) و امکان ارائه سند معتبر مالی بابت تردد خودروها و… بوده است.

Ad

Ad
Ad

روی خط خبر

  • تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است
  • صادرات صیفی‌جات زیاد شد، قیمت‌ها بالا رفت
  • تفاوت استراتژی امنیتی آمریکا و ایران در خاورمیانه
  • چه کنیم تولید جان بگیرد؟
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور
  • توزیع سبد غذایی و کمک نقدی به مددجویان گرفتار سیل
  • ادعای فاکس نیوز درباره تلاش ایران برای توسعه دفاع موشکی خود به کمک آلمان
  • هشدار هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب و طوفانی شدن دریا
  • آسرایی: حوصله رفتن به شهرستان‌ها را ندارم!
  • عارف: نهادهای دولتی از تمام ظرفیت خود برای بهبود وضعیت مردم سیل‌زده استفاده کنند
  • عیدی گلزار به شرکت‌کننده «برنده باش» چه بود؟
  • در ماجرای هواپیمایی “ماهان” فرانسه هم به آلمان پیوست؟
  • کشف ۱۰۰۰ کیلوگرم مرغ سهمیه تنظیم بازار در استان قم
  • آمریکا چندین بانک ونزوئلا را تحریم کرد
  • روز سیاه برای بورس جهانی
  • بسیج ظرفیت‌های سپاه برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده استان گلستان
  • لاریجانی: بسته‌های حمایتی برای مردم سیل‌زده مازندران در نظر گرفته شود
  • کاهش ۵۰ تا ۸۰ درصدی سوانح چهارشنبه آخرسال
  • فعالیت نوروزگاه عطر یاس از ۳ تا ۱۳ فروردین
  • تولید را آسان کنید تا رونق داشته باشیم
  • پوند تقویت شد
  • ابراز همدردی ایران با دولت و ملت چین
  • خسارت ۱۶۴۰ میلیارد تومانی سیل به کشاورزی گلستان
  • اختصاص سیمان رایگان برای بازسازی خانه‌های سیل‌زده
  • پمپئو با بلندگوی ایران هراسی در لبنان
  • «ستاره‌ساز»؛ جای میثاقی دقیقا این‌جاست!
  • اگر مردم ارز نخرند به سرعت ارزان می‌شود
  • اعلام آمادگی ستاد کل نیروهای مسلح برای کمک به سیل زدگان استان گلستان
  • تداوم ترافیک سنگین در محورهای چالوس،هزار و کرج
  • برق شهرهای سیل‌زده تا عبور سیلاب قطع است
  • Ad